Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline65 US$
Booking.com65 US$
Hotels.com65 US$
eDreams65 US$
Agoda.com65 US$
CheapTickets65 US$
Beoordeeld op 12 juni 2019

Een gezellige kamer met tv en badkamer 25 min lopen vanaf het centrum. Er gaan heel veel bussen van en naar het station. Het uitzicht was mooi, over een watertje met boten. Er zijn hele gezellige cafeetjes en restaurantjes op loopafstand.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 januari 2019

eenvoudig hotel heel gemakkelijk te bereiken en vlak bij het centrum, bushalte om de hoek
vriendelijk personeel
eenvoudige kamer, douche heel klein, een makeup spiegel in de kamer die werkt op de badkamerlamp, als er in de nacht iemand naar het toilet moet de ander met een groot licht wakker wordt
de badkamer heeft een te hoge drempel
de badkamer heeft een dranger waardoor die met een klap dicht gaat *sorry hotel dat ik die dranger niet teruggeplaatst heb
het ontbijt was goed en volledig, ook alles vers en voldoende
het was heel goedkoop,

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

De kamer was niet goed schoongemaakt, testen mandarijneschil bijvoorbeeld. Afstandsbediening werkte niet. Qua inrichting erg klein, niet eens een plastic bekertje om water uit te drinken. Linnengoed wel schoon. Personeel in de ochtend ongeïnteresseerd.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Had een vies muf hotel verwacht, maar uiteindelijk viel dit me mee. Kreeg een groter bed dan dat ik geboekt had dus dat was positief. Het is wel erg gehorig en de vloerbedekking in het hele hotel geeft het een muf aanzicht. Het is gewoon prima voor een nachtje, maar that's it.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 juni 2017 via mobiele applicatie

Ik betaalde hier 95 euro per nacht (exclusief ontbijt) en vind dat echt te veel voor het gebodene. Kamer was slecht onderhouden (veel beschadigingen op de meubels en muren, bed wel nieuw maar erg hard) de badkamer claustrofobisch klein en zag eruit of daar sinds 1985 niets meer was vernieuwd. Verdere minpunten zeer stijle trappen, geen lift en matige wifi. Kamer voelde een beetje of je bij een oude tante op de zolderkamer logeert.
Pluspunt: voor 7 euro prima eenvoudig ontbijtje, koffie-thee apparaat beneden gratis beschikbaar, sfeervolle straat, mooie ontbijtruimte, bushalte vlakbij.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken