123 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
NH Hotels
Priceline123 US$
Expedia.com123 US$
getaroom.com147 US$
Beoordeeld op 5 juni 2021

Samen met mijn dochter 2 nachtjes in dit heerlijke hotel verbleven. De kamer was schoon met een strak opgemaakt bed. Douche was heerlijk. En mijn dochter heeft genoten van het bad. Ontbijt werd op de exact gekozen tijd op de kamer gebracht. Wat was dit heerlijk. Personeel was heel vriendelijk en hield zich goed aan de coronamaatregelen.

De eerste avond kwamen we erachter dat de airco niet werkte. Om 23.45 uur hebben we een andere kamer gekregen waar de airco wel werkte. Aangezien deze kamer kleiner was als die wij gereserveerd hadden kregen we het verschil in prijs terug én een voucher voor een kamerupgrade voor de volgende boeking.

Het hotel is dichtbij het treinstation en dus ook dichtbij het centrum.

We hebben genoten.

Datum van verblijf: juni 2021
Nina van Straaten, Guest Services / Front Office van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2021

Beste Climber324853,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat fijn om terug te lezen dat u en uw dochter hebben genoten van jullie verblijf in NH Utrecht.
Mijn excuses voor de slecht werkende airco. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is, vooral tijdens het slapen. Gelukkig heeft mijn collega jullie kunnen verplaatsen naar een andere kamer met een goed werkende airco.

Ik hoop dat u ondanks dit incident toch genoten heeft van uw verblijf. Ik hoop u en uw dochter in de toekomst weer te mogen verwelkomen in NH Utrecht!

Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Super verblijf gehad. Keurig ontvangen. Nette ruime luxe kamer met bad en een heerlijk ontbijt. Personeel heel lief en kundig. Rustige omgeving midden in t centrum van Utrecht ( stopping & treinstation) Ik ga zeker een keertje terug komen.

Datum van verblijf: april 2021

Beste Voyage12881357586,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw mooie review, dit stellen wij zeer op prijs. Wat fijn om terug te lezen dat alles naar wens is geweest.
Ik hoop dat u genoten heeft van uw verblijf en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in het prachtige Utrecht!

Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten dit weekend. Het hotel is fris en schoon. We hebben een prettige lichte kamer. Het personeel is vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Ivm covid ontbijt op de kamer met ruime keuze. In de avond werden we uitgenodigd een hapje te eten op het terras. Het heten was prima, ook hier het personeel erg vriendelijk. Wij komen hier zeker weer terug.

Beste V4199JCanneb,

Dank voor het plaatsen van uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest tijdens uw verblijf!
We hopen u snel weer terug te zijn in NH Utrecht.

Beoordeeld op 25 mei 2021

Prima service direct al bij het inchecken. Betere kamer én voordeliger. Later waren problemen met een bestelling en deze zijn tijdens het uitchecken besproken met het personeel. Geen verwijten of zure gezichten! Excuses en 's avonds een uitgebreide email en voucher. Heel goed opgelost. Koker zeker terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Nina van Straaten, Guest Services / Front Office van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2021

Beste meneer en mevrouw Coster, bedankt voor uw mooie review. Wij hebben natuurlijk mailcontact gehad met elkaar over de bestelling en andere zaken. Fijn om te lezen dat we u blij hebben kunnen maken en hopen u snel terug te zien met de voucher. Met vriendelijke groet, Chloé | Front Office

Beoordeeld op 25 mei 2021

Zoals altijd super goed hotel!
Zelfs in deze nare corona tijd roomservice met een super goed ontbijt!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
Kan het iedereen aanraden om dit hotel of een ander NH-Hotel te bezoeken!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste engelhardt175,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review en wat fijn om terug te lezen dat alles zo naar wens is geweest.
We hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen en dat u kunt genieten van hetzelfde ontbijt maar dan in ons restaurant!