“Borrelen”

Reserveer een tafel
ma 26/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 39 van 778 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Of je nu zin hebt in een lunch of diner voor of na een concert of avond uit, of om gezellig te borrelen met diverse cocktails en lekkere hapjes: bij Kitchen Bar Danel ben je op de juiste plek. Voor dit menu hebben onze chefs zich laten inspireren door de keukens van Zuid-Amerika tot Europa en van Azië tot Noord-Afrika. Kies bijvoorbeeld uit Peruaanse ceviche, een Aziatische steak tartare of een gemeen lekkere club sandwich.
8 juni 2021 beoordeeld

Gezellig geborreld met vriendinnen op het zonnige terras van Danel. Een borrel etagère met verrassende hapjes, geïnspireerd op de verschillende werelddelen. Vriendelijke bediening en snelle service. Mede dankzij topbarman Akis die de cocktails voor ons heeft bereidt hebben wij een heerlijke avond gehad.

8 juni 2021 beoordeeld

Samen met vrienden heb ik heerlijk genoten van cocktails en een borrelplank op het terras. Waar je tot lekker laat van de zon kunt genieten. Bediening is ook vriendelijk . Fijn om op deze manier weer te kunnen genieten van de horeca!

6 juni 2021 beoordeeld

Heerlijk geborreld op het terras! Het was een erg hete dag en op dit terras is er plek in zowel de zon als de schaduw. Cocktails en mocktails waren erg lekker en de borrelplank spectaculair! Zeker een aanrader om die te bestellen. Personeel ook vriendelijk en alles kwam snel op tafel.

20 mei 2021 beoordeeld

Genoten! Prettige en goede bediening. Ook de sfeer in het opgeknapte omringende gebied is heerlijk bij mooi weer, en er is zoveel moois te zien!

Datum van bezoek: mei 2021
20 mei 2021 beoordeeld

Helaas zit het weer nog niet helemaal mee, maar we zijn blij dat we weer van de horeca kunnen genieten! Zijn wat veranderingen door gevoerd sinds we hier de laatste keer waren en het is zeker een verbetering! Mooi groot terras, vriendelijke bediening, meer dan genoeg drankjes en onze grote favoriet zijn de vele borrelhapjes die je kan bestellen.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Kitchen Bar Danel bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Kitchen Bar Danel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.