109 US$
Priceline112 US$
Expedia.com109 US$
Hurb121 US$
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alles kraaknet mooie kamers complimenten aan het onderhoudspersoneel.
Toprestaurant, vlotte bediening, vriendelijke ontvangst. Hadden fietsen gehuurd, lekke band binnen half uur hersteld. Top service!

Datum van verblijf: augustus 2021
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Ingrid,

Dank voor de leuke recensie.

Ik zal de complimenten zeker met hen delen.

Graag tot ziens bij Carlton President.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Wij zijn aangenaam verrast door dit hotel en de uitsraling van de kamers.
Het receptie personeel was zeer vriendelijk en correct, en hebben hun gasten hoog in het vaandel staan.
De receptie had keurig rekening gehouden met onze kamer voorkeuren. Eenmaal aangekomen op de kamer werden wij vrolijk van de styling van de kamers. Alles is zeer mooi op elkaar afgestemd en ondanks de kleine kamer voelt de kamer ruim aan door de open inrichting. De badkamers zijn mooi en ruim genoeg. Op de kamer zijn prima faciliteiten en complimentary blikjes water.
Wij komen hier dan ook zeker weer terug.

Kamertip: Wij hadden een rustige kamer aan het einde van de gang op een hoge etage.
Datum van verblijf: juli 2021

Beste Jochan,

Dank voor de toffe recensie en de complimenten mbt de kamers en collega's.

Erg fijn om te lezen.

Heel graag tot ziens.

Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel, leuke aankleding, luxe en rustieke uitstraling.
De standaardkamer is al erg netjes en goed. Mooie badkamer en meer dan genoeg handdoeken aanwezig.
Ontbijtbuffet was prima en genoeg variatie.

Beste EagleForce,

Dank voor de recensie! The Eagle Has Landed ;-)

Heel graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Gemengde gevoelens. Vriendelijk personeel en de kamers zijn prima. Schoonmaken was matig (glassplinters op de grond bleven 2 dagen liggen) en het restaurant is relatief duur en niet echt goed. Ontbijt was wel prima. Faciliteiten zijn ook goed.

Kamertip: Leuke locatie als je ook langs de vecht en naburige dorpen wilt fietsen. Minder geschikt voor bezoek Utrecht centrum.

Beste TV,

Dank voor de recensie. De opmerkingen nemen we uiteraard ter harte.

Zou je kunnen laten weten welke kamer jullie hebben gehad? Dan kan ik checken wie deze heeft schoongemaakt en de splinters over het hoofd heeft gezien.

Dank!

Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

Allemaal zeer vriendelijk personeel van receptionistes, bar personeel, bediening tot schoonmaak! Mooi gerenoveerd hotel, lekkere bedden en t diner was ook boven verwachting. Dit hotel is ondanks de ligging een aanrader, wij hebben een leuke 3 dagen beleefd

Kamertip: Vergeet de uitrijd ticket niet bij de receptie

Beste Claudia,

Een leuke kop boven de recensie. Dank! Ik ben het er ook helemaal mee eens.

Heel graag tot een volgende keer.