“Enorm gezellig en fantastisch eten!!”
Beoordeling van Restaurant Goesting

Restaurant Goesting
Geclassificeerd als nr. 32 van 780 Restaurants in Utrecht
Keukens: Belgisch, Frans
4 weken geleden beoordeeld

Vanavond enorm genoten bij Goesting.
We hadden als voorgerecht de Oesters die Subliem smaakten. Onze zoon had zeewierbitterballen die niet te versmaden waren. Als hoofdgerecht Tournedos met Uienchutney en de Kreeft met ouwe wijven frites. Opgeteld met de charmante bediening werd de avond compleet! Mooie locatie in de binnenstad van Utrecht waarbij je je in het buitengebied waant! Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2021

4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lunch ter gelegenheid van verjaardag zus in een hele leuke omgeving in Utrecht. Echt een fijne locatie met binnentuin.
Prima gegeten van Noordzee burger met eigen frietjes en huisgemaakte garnalen kroketten. Alles prima klaargemaakt en met een lekker flesje Verdejo van bodega Monte La Reina.

Datum van bezoek: juni 2021
4 juni 2021 beoordeeld

Super slechte ervaring! De ober die ons hielp (kleine rossige man) was onbeleefd, gehaast, tijdens dat hij de bestelling opnam liep hij halverwege ineens weg omdat we nog aan over het hoofdgerecht aan het overleggen waren. Daarna kwam hij niet meer terug en liep hij met een grote boog om onze tafel heen. Uiteindelijk hebben we zijn collega moeten roepen om eten te bestellen. Hierna kwamen de drankjes die besteld waren niet, en hebben we al met al heel lang moeten wachten. De kwaliteit van het eten was wel goed, maar de service kan zeker beter

Datum van bezoek: juni 2021
18 november 2020 beoordeeld

Fantastisch thuis gegeten, alles klopte. Smaken klopte, kwaliteit van de producten was hoogstaand, het zetje qua warmte wat je zelf moet toevoegen te overzien en het resultaat fantastisch... deze avond liet ons zien dat het niet alleen de entourage is, maar dat toch de kok het verschil kan maken.

Ons menu voor 4 personen:
•Charcuterie (2pers) met bubbels
•Wildsoep met paddestoelen
•Hertenrug met wildstoof (met een fantastische peperkoeksaus)
•2 personen kaas en 2 personen griesmeel

Gaan zeker als de horeca weer open is dit daar herhalen, maar ook voor thuis, zeker doen!!

Datum van bezoek: november 2020
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gave locatie, en wat een mooie menukaart. Zoveel respect voor hoe ze omgaan met de gast in Corona tijd! Helemaal top

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Goesting bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Goesting geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.