“Hamburger uit de vriezer voor 13 €”
Beoordeling van Mado

Mado
Geclassificeerd als nr. 687 van 778 Restaurants in Utrecht
9 juni 2021 beoordeeld

Zeer slecht, ik heb het idee dat zij magnetron maaltijden reserveren

hamburger is een kant en klaar vriezer hamburger wat je bij alle Turkse toko’s kan kopen kosten 13 €. Wrap met rund vlees besteld. Dit is letterlijk in een magnetron opgewarmd. vlees was niet te kauwen en koud gereserveerd. Jammer voor zo’n tent op zo’n locatie. Een keer bezoek Nooit meer terug, walgelijk, schande dat je jezelf zo mensen kan afzetten. Het blinkt aan de buiten kant en daar blijft het bij.

Datum van bezoek: juni 2021

8 september 2020 beoordeeld

bestelling doorgegeven na 10 minuten pas reactie dat het niet voorradig was, 2e optie gegeven was ook niet op voorraad. Toen maar gevraagd wat ze wel op voorraad hadden en bestelling doorgegeven. Burger en patat kwam koud en vet aan, soep werd uit de pan van het ochtendbuffet overgegoten naar een pan en verwarmd. Ondertussen zagen we dat de jongen achter de balie een taart liet vallen en met zn blote hand weer op het bord legde. Toen we uitgegeten waren werd er nog gevraagd of we het brood zouden opeten in een klein mandje voor ons wat we naast de soep geserveerd hadden gekregen. Toen we zeiden dat we klaar waren werd het mandje zo opgepakt en naar een ander tafel gebracht. Diverse toetjes hadden ze ook niet op voorraad. Aan het einde 4 x turkse thee besteld en was niet te drinken. Na 1 slok hebben we alles zo gelaten en weggegaan. Hele slechte service,kwaliteit en hoge prijs. Zonde voor het imago van Mado.

3 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

2 sterren: 1 voor de locatie en 1 voor de Turkse thee. Het open buffet ontbijt was kwalitatief ondermaats, niet goed verzorgd en niet vers. Het grootste gemis bij een Turks ontbijt was simit. MADO zou beter moeten weten. Jammer ook dat MADO erg snel is begonnen met 'afbouwen'. Ik begreep dat het ontbijt een half jaar geleden een stuk beter was.

Datum van bezoek: september 2020
26 augustus 2020 beoordeeld

30 min gewacht op 3 wraps met kip en een hamburger.
- wraps waren niet te eten (kip droog, niet op smaak, niet lekker)
- hamburger kwam uit de vriezer (was net alsof ik een bevroren hamburger at)
- ZO LANG GEWACHT OP ALLEEN DEZE TROEP

5 min na ons eten zijn we meteen weggegaan, was niet te eten, bijna alles laten staan.

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna 30 minuten gewacht op 3 stukjes taart die vervolgens OUD waren. Volgende dag super erge buikpijn.

Ook stond er een ding te veel op de bon. Het was het geld totaal niet waard.

Eten is van slechte kwaliteit, taartjes zijn oud en het duurt lang.

Kort om dit was de laatste keer dat ik hier kom, bah. Je kan beter naar de MacDonalds gaan dan hier je geld te gaan verspillen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Mado bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Mado geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.