3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 128
Hotels.comUS$ 128
TravelocityUS$ 128
PricelineUS$ 128
Orbitz.comUS$ 128
eDreamsUS$ 128
Beoordeeld op 13 december 2021

Dit was een prima hotel. We waren met vier vriendinnen en hadden een familiekamer geboekt. Nette kamer, mooie badkamer. Niet al te groot maar helemaal prima voor één nacht. Je stapt zo vanuit de lift het winkelcentrum in.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Elisa Veenstra, Other van Hampton by Hilton Utrecht Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2021

Beste Mabbin,

Bedankt voor uw Review en verblijf bij Hampton By Hilton Utrecht Central, erg fijn om te horen dat u en uw vriendinnen het naar uw zin hebben gehad tijdens uw verblijf. We hopen u graag weer te verwelkomen in ons hotel.

Met Vriendlijke Groet,
Hicham Bahri
Front Office Agent

Beoordeeld op 24 november 2021

Echt genoten van de rustige buurt waar kon genieten van de mooie binnenstad! Echt een aanrader! Het ontbijt is uitgebreid maar vond het persoonlijk toch iets minder! Ik kom zeker nog eens terug en kan dan geniet van de mooie kamer !

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Mr. De Splenter,

Bedankt voor uw review en het verblijven bij Hampton By Hitlon Utrecht Centraal, het is erg fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. We zijn blij om te horen dat we u snel weer mogen ontvangen.

Met Vriendelijke Groet,
Hicham Bahri
Front Office Agent

Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Ingang via shopping mall. Parking vlakbij, dus wel handig! Kleine kamers, maar wel mooi verzorgd. 160 euro voor een nacht vond ik wel te duur (prijs kwali). Wachrij bij ontbijtbuffet was wel jammer. Ook erg druk en iedereen wat op elkaar. Met vrienden helemaal goed, maar voor een romantisch uitje met mijn vrouw zou ik een ander hotel zoeken. Vriendelijk personeel en vlotte check in & out!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Alles is schoon en proper. De bedden liggen heerlijk en in de kamer merk je niks van de omgeving en toch zit je midden in Utrecht. Het ontbijt is heerlijk en vers en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2021

Mooi netjes hotel met goede bedden. Gelegen op een perfecte locatie en dicht bij het station en Beatrix theater.
Het ontbijt was goed, maar was wel druk door de vele gasten.
Ook een uitstapje naar het centrum van Utrecht is op hele korte afstand.

Datum van verblijf: oktober 2021