“Een diner dat niet boven de middelmaat uitstijgt.”
Beoordeling van Uncle Jim

Uncle Jim
Bestel online
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 442 van 767 Restaurants in Utrecht
19 maart 2020 beoordeeld

Ik heb als lid van een groep van groepsdiner van dit bedrijf, samengesteld uit een voor-; hoofd- en nagerecht, geproefd. Ik kan, zeer tot mijn spijt, het diner helaas als matig waarderen. De kwaliteit, smaak en temperatuur van mijn voorgerecht,in mijn geval een tomatensoep was naar behoren. Mijn vleesgerecht, was wel goed bereid maar, door de bediening is nimmer gevraagd, hoe de gast het vlees graag bereid wilde hebben. De borden worden naar mijn mening niet voorverwarmd en heeft men mogelijk ook wat lang gewacht met het uitserveren, waardoor de kwaliteit van het gerecht niet meer optimaal was. Dat lijkt mij toch niet de bedoeling. Wat betreft het nagerecht er was een beperkte keuze, kan dat begrijpen, maar zorg toch dat er in ieder geval voldoende keuze is, zeker, als er voordien, is gereserveerd. Dit bedrijf dat zich als een bar-brasserie presenteert, met de mogelijkheid voor lunch en diner, ontstijgt de middelmatigheid niet en dat is toch jammer.

Datum van bezoek: februari 2020

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wezen eten met een grote groep. Eten was heerlijk maar de bediening iets minder. Weinig kennis van de menu kaart en een van de bediendes erg onbeschoft. Erg jammer aangezien het er binnen wel erg gezellig is.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Na lang zoeken met een groep hier kunnen reserveren. Dat dit nog kon op een vrij laat moment was fijn. We hadden ons via de sociale media van het restaurant verheugd op enkele gerechten. Het was dan ook al vroeg in de avond dat de domper kwam; bepaalde gerechten waren er niet en de oesters waren ook op. En dat op oesteravond!!
Maar gelukkig wel vooraf meegedeeld.
Bij het bestellen wilden wij graag de proeverij van voorafjes delen maar dat werd ons afgeraden. Dat was de 2e domper. Maar......... ook dit was vooraf gedeeld dus wel nog tijd om een andere keuze te maken.
Uiteindelijk hebben we toch allen wat kunnen vinden naar onze zin. Het eten was aardig maar niet bijzonder goed. De pasta, ravioli, werd saai en droog gevonden.
De kip was goed maar we hadden er niet op gerekend dat het een bout zou zijn.
De wijnen en bieren waren prima.
Naar mate de avond vorderde zagen we steeds minder van de bediening. Dat vonden we jammer. Het was echt zoeken om nog een drankje te kunnen bestellen of om de rekening te vragen. Het personeel was zeer vriendelijk.
Meer personeel (lastig te vinden wellicht) of een andere indeling van taken lijkt handig.
Wij zullen het anderen niet aanraden hier te gaan eten.

Datum van bezoek: januari 2020
3 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, voor de vrijdagmiddagborrel gaan we eens naar Uncle Jim, eens kijken of het wat is. Nou, eens maar nooit weer is helaas de conclusie. Bij binnenkomst werden wij al op een zeer onvriendelijke manier begroet. Met daarna de mededeling dat wij niet op een kruk mochten gaan zitten omdat men ruimte nodig had voor andere groepen die later nog binnen zouden komen. En dat terwijl de andere helft van de bezoekers gewoon lekker op een leuk aan een tafel zat. Maar die hadden gereserveerd, en daarom mocht dat wel. De krukken werden letterlijk onder onze kont vandaan gehaald, wij voelden ons totaal niet welkom. Snel ons drankje opgedronken en weg gegaan. Wij komen er niet meer terug.

Datum van bezoek: december 2019
3 december 2019 beoordeeld

We dachten we gaan gezellig met een paar collega's een borrel drinken, helaas, laat dat gezellig maar achterwege. Hoe we het in ons hoofd haalden om krukken te pakken en ons te installeren. Er zou een grote groep komen waardoor er alleen nog ruimte zou zijn om te staan en dus mochten we niet op de lege krukken plaatsnemen die volop aanwezig waren en nog niet bezet of gereserveerd. De overige aanwezige gasten die wel op een kruk zaten mochten blijven zitten, want die hadden gereserveerd. We werden echt weg gekeken en het voelde bijzonder onvriendelijk, bijna agressief. Het toppunt van slechte klantenservice! Wij komen hier nooit meer terug!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Uncle Jim bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Uncle Jim geweest? Deel je ervaringen!