2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 127
PricelineUS$ 127
TravelocityUS$ 127
Beoordeeld op 19 mei 2022

Aangezien er nog een beetje verbouwd moest worden, was het in de ruimte van de pods ontzettend heet. Als tip: airco! Voor de rest heel fijn geslapen. Zo'n pod is ideaal als je alleen een nachtje weg wil! Vriendelijk personeel!

• Reistype: Reisde voor zaken
Nick Tombokan, Guest Services / Front Office van BUNK Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hi Th0mas1998,

Hartelijk dank voor je review.
Fijn om te lezen dat je lekker geslapen hebt en het personeel vriendelijk was.
Wij zullen je tip ten harte nemen: Er is en er word aan gewerkt.

Tot snel!

Beoordeeld op 13 mei 2022

Prima hotel. Perfecte ligging. Leuke inrichting, je blijft rond kijken. Vriendelijk personeel. Jammer dat je tot 00.00 uur hapjes kan bestellen(volgens de kaart) maar om 23.30 niks meer kan bestellen.

Hi SandraManon,

Heerlijke review om te lezen.
Fijn om te zien dat je onze inrichting in een oude kerk enorm kon waarderen en daarmee de handige locatie.
Excuus voor de verwarring van de hapjes kaart, dit gaan wij oppakken.

Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer!

Beoordeeld op 11 mei 2022

Was echt een superfijn verblijf, de staff is vriendelijk en de kamers mooi, knus en praktisch. Wat de slaapkwaliteit helemaal top had gemaakt, is als de kamer koeler was geweest. Het was ‘s nachts een beetje warm/broeierig, waardoor ik een verstopte neus kreeg en lichtelijk last van mijn keel. Voor de rest echt een fijne ambiance, leuke kunst en mooie stijl. Kom hier zeker nog vaker!

Hi Sidneybrooke,

Wat leuk om te horen dat alles naar wens is geweest!
Fijn om te lezen dat het personeel echt vriendelijk was en je het design van de kamer enorm kon waarderen. Precies zoals het bedoelt is: Mooi, knus & praktisch.
Betreffende je feedback qua temperatuur; dit hebben wij in werking gezet en de instellingen van de kamer iets kouder gezet.

Hartelijk dank en hopelijk tot de volgende keer!

Beoordeeld op 11 mei 2022

Eenvoudige, sfeervolle en goede overnachtingsmogelijkheid in het centrum van Utrecht. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting en de kwaliteit van faciliteiten. Heerlijk bed en goede luchtcirculatie, zodat het in de pod goed uit te houden is. Uiteraard wel het dekbed uit de dekbedhoes gehaald, want anders is het te warm.

Hi Glappee,

Hartelijk dank voor je review.
Leuk om te lezen dat je genoten hebt van je Pod en dat het zo om de hoek is van het centrum in Utrecht.
Fijn om te zien dat je lekker geslapen hebt en de temperatuur gaan wij bijstellen.

Fijne dag en hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 9 mei 2022

Helaas waren de bedden heel hard. Je hoort veel geluid vanuit het restaurant beneden, dit was ons van te voren niet duidelijk. Het bijgeboekte ontbijt vonden wij minimaal, we hadden het idee dat we de kleine versie kreeg van wat je normaal kan bestellen van de kaart.

Hi Lrbs1996,

Dank voor jullie review.
Jammer om te horen dat de bedden niet naar jullie smaak bevielen en dat jullie wat last hadden van geluid.
Zou je ons nog verder kunnen laten weten wat je feedback is betreffende het ontbijt? Het is een vaste prijs namelijk voor een koffie, spa en item van de kaart naar keuze. Onze excuses voor eventuele verwarring en wij hopen op een beter verblijf de volgende keer.

Liefs Bunk