3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 156
Agoda.comUS$ 156
TravelocityUS$ 156
Beoordeeld op 2 januari 2022

Ik en mijn vriend hebben genoten van ons nachtje in dit hotel. De kamer was netjes en voldeed aan onze verwachtingen. Hoewel het personeel vriendelijk was, moesten we bij het inchecken en uitchecken wel soms lang wachten. Daarna werd ons erop gewezen dat je ook zelfstandig kon inchecken via een kiosk. Het eten was verassend lekker in het hotel-restaurant: Tom Ka Khai soep, een broodje met avocado en zalm en lekkere snacks voor tussendoor. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen wanneer je een hotel zoekt met een goede sfeer en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Echt top!

Datum van verblijf: december 2021
Host Utrecht, Other van BUNK Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2022

Hi Margit,
Dankjewel voor je uitgebreide review! Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie nachtje weg. We hebben inderdaad een self check-in/uit mogelijkheid, maar omdat er toch best wat bijzonderheden zijn t.o.v. normaal (vanwege corona) proberen we iedereen zoveel mogelijk handmatig in te checken. Vandaar :)
Hopelijk zien we jullie nog eens terug!
Bunk

Beoordeeld op 30 december 2021

Voor een kleine prijs waan je je in een toplocatie. Alles nieuw en smaakvol ontworpen. Gastvrij en tegelijk mag je als gast je eigen gang gaan (zelf inchecken en doorlopen naar je pod zoals ik nu kon doen). Tegelijk ook veilig gevoel wat inloop betreft, niet iedereen kan zomaar naar binnen. Ook veilig wat corona betreft.

• Reistype: Reisde alleen

Beoordeeld op 22 december 2021

Mooie, kleine kamer met alles wat je nodig hebt. Ontzettend goed eten, goede sfeer, heel vriendelijk personeel! Alles was zeer schoon en zag er goed uit. De kamer was wel super warm en we konden niet vinden hoe we de kamer konden afkoelen maar hebben ook niet de moeite genomen om dit te vragen ;)

• Reistype: Reisde voor zaken
Host Utrecht, Other van BUNK Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022

Hi Rvandrogen,

Bedankt voor je mooie review! Leuk om te horen dat je een fijn verblijf bij ons hebben gehad :) Wij hadden je eventueel nog een ventilator kunnen aanbieden als je kamer echt te warm was :)

Team BUNK

Beoordeeld op 5 december 2021

De ligging is fantastisch centraal. Kamers zijn klein maar netjes en alles wat je nodig hebt is er. Bed is vrij ruim en ligt lekker. Dekbed is heel warm en ook ‘s nachts is de kamer erg warm ook al hadden we de temperatuur zo laag mogelijk gezet. Door de Corona maatregelen was het restaurant heel rustig. Dit was eigenlijk wel in ons voordeel; lekker eten en drinken, veel aandacht van het personeel en ook geen geluid overlast toen we gingen slapen.

Datum van verblijf: december 2021
Host Utrecht, Other van BUNK Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2021

Hoi 900ellend,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat jullie zo'n goed verblijf hebben gehad, en genoten hebben van de rust die er op dit moment in het hotel is :)

Team BUNK

Beoordeeld op 29 november 2021

Bunk hotel is een prachtig hotel in een oude kerk. De kamers zijn klein, maar sfeervol. Wij verbleven hier een nacht in oktober. Terwijl het buiten nog geen 15 graden was, was het op de kamer snikheet (ook wanneer de thermosstaat op zijn koudst stond). Hierdoor zijn ik en mijn mede reiziger meerdere keren per nacht wakker geworden en hebben we beide enorm slecht geslapen.

Verder een fijne douche en schone kamer!

Datum van verblijf: oktober 2021
Nick Tombokan, Guest Services / Front Office van BUNK Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2021

Beste EefjeST,

Dank voor je review.
Leuk om te lezen dat je de sfeer in onze oude kerk goed kon waarden evenals de inrichting van de kamer.
Jammer om te lezen dat je de kamer als warm hebt ervaren. Erg vervelend natuurlijk.
Het is daarom erg jammer dat jullie dit niet tijdens jullie verblijf hebben aangegeven, dan hadden wij uiteraard ons best gedaan om het probleem op te lossen.
Hopelijk tot een volgende keer en als er iets is, geef dit gerust bij onze hosts aan, aangezien zij er 24/7 zijn!

Bunk