“Heerlijk eerlijk eten”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 313 van 769 Restaurants in Utrecht
20 maart 2020 beoordeeld

Het eten is lekker, gezond en ook genoeg. Voor mooie prijs ook. En de mensen die er werken zijn vriendelijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

19 maart 2020 beoordeeld

Lekker warm en lekker gezond! Aanrader voor als je iets lekkers wil eten maar niet de standaard vette hap. Meer een alledaagse maaltijd voor een dito prijs.

Datum van bezoek: januari 2020
19 maart 2020 beoordeeld

Al paar keer bij Tijm besteld. Super zaak, lekker eten, top service en prijzen. Aanwinst voor Utrecht!

Datum van bezoek: maart 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Het eten is echt vers dus smaakvol en fantastisch qua prijs kwaliteit. De thee kan je refillen en uit heel veel soorten kiezen.
Hele relaxte sfeer, super vriendelijk personeel dit is een plek waar ik graag ga terugkomen!

Datum van bezoek: februari 2020
2 januari 2020 beoordeeld

Bij Tijm voelt het altijd als thuiskomen. Gastvrij personeel, een hele gezellige en knusse sfeer én uiteraard heerlijk eten. De gerechten zijn perfect op smaak en het fijne is dat je na een lange werkdag je niet zelf in de keuken hoeft uit te sloven. Doordat de kaart regelmatig een paar gerechten switcht, laat ik me elke keer weer verrassen!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Tijm bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Tijm geweest? Deel je ervaringen!