“Echt fantastisch gegeten!”
Beoordeling van The Seafood Bar Utrecht

The Seafood Bar Utrecht
Geclassificeerd als nr. 10 van 768 Restaurants in Utrecht
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt fantastisch gegeten! En goede service van Lennart. Aangegeven dat mijn vriendin jarig is, mooie aandacht aan besteed

Datum van bezoek: juli 2020

8 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm verheugd om weer te kunnen eten bij de heerlijke Seafood bar. Kwaliteit van het eten is onveranderd top! Maar wat is er met de prijzen gebeurd? Erg jammer! Eten is met 10% verhoogd, onze favoriete betaalbare wijn, was van de kaart en vervangen door duurdere alternatieven, en de San Pellegrino water was vervangen door hun eigen bruiswater. Nogmaals het eten is geweldig, maar jammer van de Corona prijzen.

Datum van bezoek: juni 2020
1 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ivm Corona het afhaaldiner besteld. Heerlijk vers, en een lekkere bijpassende wijn. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: mei 2020
19 april 2020 beoordeeld

Wij willen de horeca steunen in deze barre coronatijden en bestelden bij de Seafood Bar een heerlijk vismenu! Een zeer geslaagd experiment! Smaakvol eten, met duidelijke opwarminstructies erbij. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2020
13 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk heeft @The Seefood Bar Utrecht ook een afhaalservice tijdens corona. Wat waren mijn dochter blij. Het was een driegangen menu en een heerlijke fles wijn. Alles was makkelijk in de over op te warmen. Er is een duidelijke beschrijving.
Dit is zéker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die The Seafood Bar Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In The Seafood Bar Utrecht geweest? Deel je ervaringen!