“Eten (zeer) matig, bier erg goed!”
Beoordeling van Werkspoor Cafe de Leckere

Werkspoor Cafe de Leckere
Geclassificeerd als nr. 308 van 769 Restaurants in Utrecht
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke biertjes, leuke locatie.
Het eten was daarentegen een heel stuk minder. Ik vond het oprecht niet erg lekker.

Datum van bezoek: februari 2020

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Werkspoor Cafe De Leckere is altijd een relaxte sfeer. De biertjes zijn top en ook het eten is er altijd lekker. Personeel is vriendelijk en vertellen je graag over hun eigen bieren of de collab die ze hebben.

Je kan er binnen en buiten zitten. Leuk uitzicht over een klein (industrieel ogend) haventje langs het Amsterdam-Rijnkanaal.

Voor een vrijdagmiddagborrel, avondje tafelen of gewoon wat drinken, een aanrader en mag je niet overslaan!

Datum van bezoek: januari 2020
23 januari 2020 beoordeeld

Wat slecht deze tent.
Tapbier was blijkbaar op en onaangekondigd ander bier gekregen, eten was slecht en niet echt met liefde van de kok gepresenteerd. De ober liet zij blad met glazen vallen dus lekker onder de scherven. Niet echt een aanrader om hier naar toe te gaan.

Datum van bezoek: januari 2020
27 september 2019 beoordeeld

Veel vrienden over gehoord dus ik dacht laat ik zelf is kijken. Vriendelijk personeel, lekkere borrelkaart en heerlijke biertjes voor een mijn inziens eerlijke prijs. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
25 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geborreld mooie bieren en verschillende echt Leckere hapjes en....alles biologisch.
Personeel was vriendelijk en de bier gin was echt heel bijzonder.
Heerlijke ribbetjes en worstenproeverij.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Werkspoor Cafe de Leckere bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Werkspoor Cafe de Leckere geweest? Deel je ervaringen!