“Niet lunchen”

FoodExplore
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 162 van 763 Restaurants in Utrecht
6 augustus 2020 beoordeeld

Heel slecht om te lunchen er waren maar 7 kraampjes open ze wouden geen carpacchio maken tijdens de lunch. Ze verstaan heel slecht nederlands.

1 ster

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi restaurant , ziet er goed uit . Zal het zelf enkel wel fijn vinden als er beter aangegeven word als iets pittig kan zijn. Ik ging lekker voor de taco bar, echter na 1 hap was ik er al klaar mee, omdat dit voor mij te pittig was. ( Natuurlijk ideale bar voor kinderen, dus wat milder mag best, beter zelf pittiger maken wanneer nodig) Zo zijn er nog paar kleine min puntjes. Maar er waren ook zeker veel plus punten. Veel keuze uit verschillende gerechten. Voor iedereen wel wat.

Datum van bezoek: juli 2020
8 juni 2020 beoordeeld

Voor corona begon had ik twee tickets bij vakantie veiling gekocht. Eindelijk konden we daar gebruik van maken. Bij aankomst kon ik die niet gebruiken omdat het nu geen all you can eat was. Het concept nu was 4 ronden bestellen van twee stuks per persoon. Dat is nogal een verschil met hiervoor. Je dessert geldt ook als een ronde dus na 3 ronden eten was het al klaar ivm het dessert. Bij afrekenen zat ook het drinken er niet meer bij. Al met al een behoorlijke tegenvaller qua prijs. Het is dat ik nog een bon heb waar ik nog gebruik van wil maken ...daarna ga ik er nooit meer heen. Ik snap dat restaurants inkomen hebben gemist maar nu is de prijs omhoog en de hoeveelheid eten ver omlaag.

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Na meer dan een jaar toch weer eens naar dit restaurant.
Prima keuze uit ca 20 verschillende foodstands, waar iedereen wel iets lekkers en voedzaams kan vinden.

Datum van bezoek: maart 2020
9 februari 2020 beoordeeld

Met de kleindochters een fantastische avond gehad. Wat een feest. Enorm veel keus uit heerlijke verse gerechten. Nergens lang wachten, ook niet bij de live cooking. Vriendelijk en erg veel personeel. Lege borden worden steeds weer opgehaald. Voor wat je allemaal krijgt betaal je zeker niet te veel. We komen terug!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die FoodExplore bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In FoodExplore geweest? Deel je ervaringen!