Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

Twee dagen in de voorjaarsvakantie naar Utrecht gegaan en in dit uitstekende hotel overnacht. Prima. Alle voorzieningen inclusief een mooi zwembad en sauna zijn aanwezig. Goed restaurant ook. En je kunt heel makkelijk met de bus of de tram naar het centrum van Utrecht gaan.

Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

2 nachten 2 luxe kamers geboekt . 's avonds met een relatie in het restaurant gegeten. Mijn vis had een extreem vieze smaak, ik liet mijn tafel genoot proeven, die heeft hem direct uitgespuugd. Hij was niet bedorven, maar er zat een afschuwelijk, chemische smaak aan. Of ik iets anders wilde? Ja graag. Een half uur later kwam de manager mij vertellen dat er niets mis was met de vis en dat ze kruiden gebruikten die ik ws niet gewend ben, maar zo smaakt de vis hier bij Van der Valk... !?! en hij moest kijken wat hij ermee zou doen. Whatever that means? Ik weet echt wel hoe Zeeduivel hoort te smaken en op een gezellig avondje heb ik geen zin in discussies. De zeetong lag al in de pan.. Nou ja, 30 min later heb ik toch moeten vragen hoe het mijn vervangende gerecht zat?... Even later kwam mijn zeetong dan eindelijk, bijna 3 kwartier later dan het hoofdgerecht van mijn tafelgenoten.. en gort droog. (Ja wat wil je, 45 min in de pan ;-)? Bij afrekenen bleek dat Van der Valk haar gasten laat betalen voor eten dat terug gestuurd wordt. Niet dus. De manager was al gevlogen zonder de bediendende dames te informeren. Maar zij wisten wel van handelen en uiteraard hoefde ik deze vis niet af te rekenen. 's nachts ben ik wakker gehoiden door geluids overlast en dat was voor ons de reden om het tweede nachtje te annuleren. Echter, mijn man zag dat deze nacht toch op de rekening stond, 'o ja, maar dat moest de fin.adm regelen, ja zei mijn man, uiteraard ga ik die nacht niet betalen. We moeten nog checken of het idd gecrediteerd is. Strekking van het verhaal: aan de service is nog veel werk te verrichten, maar wij kiezen even niet meer voor Van der Valk voor onze zakelijke reizen.

Beoordeeld op 18 februari 2020

Pas savonds erachter gekomen hoe vies de badkamer was. Snachts bleek het raam niet goed te sluiten, enorme windgeluiden kwamen er doorheen. Ook de kamerdeur klapperde hierdoor. Het besef in de ochtend van een slapeloze nacht en enorm vieze badkamer gemeld bij de receptie en per mail een klacht ingediend. Helaas had ik dit bij de constatering moeten melden, dan hadden zij een schoonmaakteam ingezet of de kamer kunnen wisselen. Ivm verjaardagscadeau voor mijn broertje wilde ik niet snachts halsoverkop verplaatsen van kamer. En heb ik nu pech gehad en ben ik mijn 153 euro kwijt aan een vreselijke nacht en kamer. (Dit nooit eerder meegemaakt bij vd Valk vestigingen)

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Het eten in de moderne restaurant is erg lekker. Op het moment dat wij aankwamen hadden wij niet veel tijd ivm een vergadering, dit hadden wij aangegeven en ons eten werd sneller geleverd. Top! Bediening was prima, eten erg lekker!

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Een zakenrelatie uitgenodigd om te dineren. Ze verblijven op mijn aanraden regelmatig in het valk hotel in Utrecht. We eten uitgebreid met elkaar, een van mijn gasten krijgt vis te eten waar een smerige chemische smaak aanzit. Ze laat dit proeven aan een andere tafelgenoot die ook wit wegtrekt. Na de melding aan het bedienend personeel komt de zogenaamde chef aan tafel. Zelden zo’n arrogant over het paard getild figuur gezien zonder enige kennis van zaken. Deze komt vertellen dat de vis dagvers is en dat er wel betaald moet worden. Tafelgenoot besteld een andere vis, deze laat 30 minuten op zich wachten en wordt na 2 keer aandringen en vragen veel te laat toen alle trek verdwenen was gebracht. Avond verpest en de vis staat gewoon op de rekening. Hoe mis kun je de plank slaan. Geen enkele excuses van deze zogenaamde manager. Hier worden mooie ontmoetingen verpest, een zakenrelatie meenemen naar deze waardeloze tent kan klanten kosten. Hier moet je niet eten, dit is een economisch delict.

Reistype: Reisde voor zaken