“Onvoorstelbaar lekker”

Thai Chili
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 304 van 769 Restaurants in Utrecht
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ooit eens laten bezorgen, dat bleek ongelooflijk lekker. Nu maar eens langs gegaan: klein maar fijn, een tafeltje of acht. Alles keurig schoon, modern en fris, vriendelijke bediening en gelukkig nog steeds van een kwaliteit waar Utrecht trots op mag zijn. De porties krijg je niet op, al wil je bijna niet stoppen met eten. Zegt het voort!

Datum van bezoek: maart 2020

24 januari 2020 beoordeeld

Helaas nadat we een lekker gerecht meerdere malen besteld hebben, ging het deze keer mis met de saus (waarschijnlijk verkeerde saus bezorgd). Hierover contact gehad, helaas wilden zij niks voor ons betekenen, en moesten wij maar ergens anders eten bestellen.

Datum van bezoek: januari 2020
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker eten, bezorging duurt soms wel wat lang op een vrijdag (soms wel 2 uur!) vandaar geen 5 maar 4 sterren

Datum van bezoek: maart 2018
4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren Thai food gehaald. Prima hoor! En smaakte vers. Aardige dames.
Iets voor herhaling. Entourage binnen om te eten is inderdaad typisch recht-toe-recht aan, geen “Hollandse” gezelligheid.
Voor afhalen is het een prima locatie.

Datum van bezoek: december 2017
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten wordt vers bereid door Thaise dames. Dit kan ertoe leiden dat het wat langer duurt voor het klaar is aangezien alles from scratch wordt bereid. Het eten is prima qua smaak en daarom halen wij hier meestal onze Thai food.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Thai Chili bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Thai Chili geweest? Deel je ervaringen!