“Overnachten bij Long John”
Beoordeling van Long John's Pub

Long John's Pub
Geclassificeerd als nr. 31 van 267 Restaurants in Amersfoort
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke ervaring. Bij aankomt werden wij vriendelijk ontvangen. Na het inchecken en de kamer bezoeken kregen we op het gezellige terras een welkomstdrankje.

Kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. Zelfs waren er oordopjes neerlegd, wat wij overigens niet nodig hebben gehad.

Long John bevindt zich in het centrum en dat was goed te merken qua gezellige sfeer en leuke winkels op loopafstand.

Zeker een aanrader om een nachtje te boeken bij Long John.

Datum van bezoek: september 2020
LangeJanHotel, Eigenaar van Long John's Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2020

Beste Stephanie,

Bedankt voor deze mooie review.
Wat leuk om te lezen dat jullie bij Long John's Pub zo'n leuke ervaring hebben gehad en ook nog eens bij Lange Jan Hotel hebben overnacht.

Brigitte

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de escape een bittergarnituur verdiend hier. Gezelligheid in dit café hotel. Leuke vriendelijke bediening en gezellig terrasje en interieur.

Datum van bezoek: januari 2020
LangeJanHotel, Guest Relations Manager van Long John's Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste Hugo,

Bedankt voor jouw leuke review!
En gefeliciteerd met het ontsnappen uit de stad. Dat verdiend natuurlijk een bittergarnituur :)
Wellicht tot een volgende keer.

Brigitte

20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeft terras aan water, iets hoger onder afdak en binnen. Lekkere biertjes onder de tap oa chouffe. Verder een hamburger , wrap ed. Vriendelijke bediening .genoeg Ipa biertjes en bitterbalschotels

Datum van bezoek: september 2019
Brigittev885, Guest Relations Manager van Long John's Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019

Beste Hans,

Bedankt voor deze mooie review!
Wat leuk om te lezen dat je onze bierselectie, eten en bitterballen kunt waarderen :)
En je hebt onze gezamenlijke tuin aan het water en de serre ontdekt. Heerlijk vertoeven he :)

Brigitte van Lamoen

17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bacon burger gehad voor de lunch en een relaxte bediening. Kom zeker terug als ik weer in Amersfoort ben.

Datum van bezoek: september 2019
Brigittev885, Guest Relations Manager van Long John's Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Goed om te horen! Tot de volgende keer :)

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ierse pub Long John's is al jaren mijn thuisbasis. Niet toevallig dat mijn vriendin ook uit Ierland komt. Dit is de enige bar in Amersfoort die live wedstrijden van voetbal en rugby uitzendt en daarmee echt een parel van de binnenstad. Gelegen recht onder de lieve vrouwetoren van Amersfoort die mooi te zien is vanaf het ruime en sfeervolle buitenterras waan je je echt in een van de gezelligste plekjes van stad. Heerlijke burgers (die niet duur zijn) , uitgebreide bier en whiskykaart, boardgames en een gezellige sfeer die iedere Ierse pub heeft. Ook worden er events georganiseerd met hun aangrenzende buurbar de Boothill. St Patrick's day, koningsdag, bockbierfestival en oud en nieuw. Maar ook voor een donderdagmiddag met mooi weer van het terras aan het water kun je hier genieten. (nee ik werk hier niet) Veel plezier!

Datum van bezoek: augustus 2019
Brigittev885, Guest Relations Manager van Long John's Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Wow bedankt voor deze mooie uitgebreide review!
Wat leuk om te lezen dat je al jaren bij ons komt. Kom je ook dit jaar weer naar het Bockbierfestival?

Brigitte van Lamoen

Reizigers die Long John's Pub bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Long John's Pub geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.