“Aanrader!! Weekmenu!! Online bestellen!!”
Beoordeling van Bloemendaeltje

Geclassificeerd als nr. 8 van 271 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Belgisch, Nederlands
Wijk: Coninckstraat
20 maart 2020 beoordeeld

Gisteren het weekmenu besteld: overheerlijke pompoencurry met rijst, linzen en flatbread!! Opwarmen en genieten!! Niet onbelangrijk om te weten: ruim voldoende. We kunnen niet wachten op het volgende weekmenu af te halen!

Datum van bezoek: maart 2020

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels al een aantal keer geweest en wederom heel erg genoten. Wat zo leuk is aan dit restaurant is dat alles heel relaxt is. Het ontvangst, uitleg van menu opties, de bediening, snelheid waarmee gerechten achter elkaar de keuken uit komen, muziek, setting, alles is ontspannen.

En daarnaast ook weer heerlijk gegeten. Zalm vooraf, gerookte biet als tussengerecht, polderhoen en aardappel als hoofdgerecht en chocolademousse na (zie foto). Het leuke is dat je al wel op de kaart ziet wat je krijgt, maar dat het toch weer een verrassing is hoe het er op je bord uit ziet en hoe de smaken zijn. Er wordt echt op details gelet en dat zie en proef je. De amuses zijn ook altijd kleine cadeautjes. Amersfoortse keitjes, een klein soepje, en een yoghurt schuim pre-dessert amuse. Super lekker! Ik kijk nu al uit naar de volgende keer! :-)

11 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten die "in balans" waren. Ongedwongen sfeer met persoonlijke aandacht. Speciaal aan te raden als je eens wat anders wil dan 13 in een dozijn eetgelegenheden.

10 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Eigenaren met een visie en die ook echt wordt nagestreefd in het menu. De smaken worden erg goed gecombineerd. Echt met liefde en passie wordt hier eten bedacht, bereid en opgediend. Ook de wijnen passen goed bij de gerechten.

10 februari 2020 beoordeeld

Na een zeer geslaagd etentje vorig jaar hebben wij de mogelijkheden nagevraagd voor ons jaarlijkse bedrijfsuitje. Onlangs was het dan zover, een besloten avond met circa 35 mensen waarbij we vanaf begin tot eind in de watten zijn gelegd. De communicatie vooraf verliep soepel en er was duidelijk ruimte voor eigen inbreng. In overleg is er speciaal voor ons een 10 gangen 'walking diner' georganiseerd waarin al onze wensen zijn verwerkt. Het eten was zoals altijd subliem met spannende smaakcombinaties. Denk aan een steaktartaar, maar dan a la Bloemendaeltje, Yakitori spies van the BASterd BBQ , Braziliaanse chocolade crème met gebrande sinaasappel en kletskoppen, ga zo maar door. Heerlijk! Service, sfeer, muziek, petje af voor deze zeer verzorgde avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Bloemendaeltje bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Bloemendaeltje geweest? Deel je ervaringen!