“Hemels gegeten tijdens de”
Beoordeling van Hemels

Hemels
Geclassificeerd als nr. 41 van 271 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Frans, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Diner, Lunch
Wijk: Hof
Beschrijving: Bij Hemels is de hele dag iets te doen. Zoek je een leuk plekje om te brunchen, lunchen, borrelen of te dineren in een prachtige omgeving met vriendelijke en vlotte service? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Hemels is één van de drukste grand café's van de stad en ook nog eens zeer centraal gelegen.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hemels gegeten tijdens de lunch een aanrader is de makreel american super.
Vriendelijk personeel en leuke lokatie

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld

Kroketten met brood; okay maar helaas was het draadjesvlees minimaal aanwezig. Mosterd in sachet, geklieder om de waterige mosterd op m’n bord te krijgen.

Datum van bezoek: maart 2020
19 januari 2020 beoordeeld

Onverwachts met vriendinnen naar Arnhem
Leuk kleinschalig lunchcafe met heerlijke taarten en goddelijke tosti’s, verse jus en lekkere cappuccino. Ook taart om mee te nemen. Vriendelijke snelle bediening!

Datum van bezoek: januari 2020
11 januari 2020 beoordeeld

Leuk, sfeervol, dit keer ontbijt met 45 personen. Heel gastvrij, leuke bediening, vers. Voldoet echt aan de verwachtingen, nadat ik hier een keer eerder geweest ben voor een borrel. Als je in Amersfoort bent, moet je hier echt een keer heen!

Datum van bezoek: januari 2020
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gelunched. Veel plaatsen op 2 versiepingen om te eten. Het duurde ook niet lang voor we ons eten kregen. Dat was erg lekker, vooral het brood was er smakelijk. Koffie is ook erg goed.

Prima plaats om tijdens het shoppen lekker te lunchen.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Hemels bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Hemels geweest? Deel je ervaringen!