“Tollius thuis is top”

Geclassificeerd als nr. 18 van 271 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Beschrijving: Tollius bestaat sinds 1992 en tijdens al die jaren zijn we continu bezig geweest om verrassend en creatief bezig te zijn, ons te laten inspireren door alles wat er gaande is in de (culinaire) wereld en dit op onze eigen manier in ons restaurant tot uiting te brengen. Wij vinden het belangrijk dat u zich bij ons thuis voelt, er een warme, gezellige en vooral niet gekunstelde sfeer is en natuurlijk dat u erg lekker bij ons eet! Ook staan bij ons de kwaliteit van onze producten en het bieden van een goede prijs-kwaliteitverhouding voorop. Onze gerechten veranderen met het aanbod van de markt. We kijken wat de leveranciers voor moois in huis hebben en vinden inspiratie in onze omgeving, tijdens reizen, in boeken en laten ons vooral leiden door wat we zelf erg lekker vinden. Met veel enthousiasme maken we uw avond tot een beleving! Als het weer het toelaat, eet u 's zomers in onze tuin. Ook kunt u met maximaal 10 personen eten in onze wijnkelder. We hebben genoeg ruimte voor grotere gezelschappen, zowel voor een feestelijke gelegenheid als voor een zakelijk diner. Het is ook mogelijk om het restaurant exclusief te reserveren. Wij zijn open van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 16.00 uur voor een glas wijn met lekkere hapjes en vanaf 18.00 uur serveren wij het diner. U kunt bij ons genieten van een lekker hoofdgerecht met een goed glas wijn, of de avond vullen met een uitgebreid menu en u laten verrassen met mooie wijnen. U kunt bij ook bij ons terecht voor een lunch van woensdag tot en met zaterdag. Wel graag voor de lunch 24 uur van te voren reserveren.
28 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten thuis, van het eten van ons favoriete restaurant Tollius.
We komen snel weer eten of als het nog niet kan, afhalen.

Datum van bezoek: maart 2020

28 maart 2020 beoordeeld

We gaan op onze trouwdag altijd uit eten, maar dat kon nu even niet. Tollius biedt dagelijks een wisselend menu en bezorgd dit desgewenst aan huis voor 24,50 pp. Je krijgt een driegangen menu met apart nog een broodje met een smeerseltje. De kwaliteit is zoals je mag verwachten, heel goed. Het hoofdgerecht moet je wel even zelf opwarmen. Ook de verpakkng ziet er mooi uit. Aan te bevelen in deze vreemde tijd. Uit eten in je eigen huis.

Datum van bezoek: maart 2020
27 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een heerlijke zondagmiddag doorgebracht. Het eten is geweldig: verrassende en mooie gerechtjes (op aantrekkelijke wijze gepresenteerd). De aankleding is goed gedaan en er hangt een leuke sfeer. De bediening is erg vriendelijk. Tollius is mijn favoriete restaurant in Amersfoort!

Datum van bezoek: november 2019
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lijkt bij het langslopen een winkel. Eenmaal binnen is het een ruim ingericht restaurant. Volledig volgeboekt.
Onze reservering klopte ook!!

Keuze uit menu gemaakt. Kleinere gerrchten met volop smask met veel afwisseling.
De toelichting op de wijnen werd uitgevoerd in een te snel tempo met ern murmelende stem. De wijnen waren prima passend.

Datum van bezoek: december 2019
15 november 2019 beoordeeld

We hebben uitstekend gegeten, mooie kleine verrassende gerechten, attente bediening, kortom: voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant Tollius bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Restaurant Tollius geweest? Deel je ervaringen!