“heerlijk!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 12 van 271 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Europees
Wijk: Coninckstraat
Beschrijving: Onze kaart bestaat uit veel biologische producten waaronder ook enkele biologische wijnen. Geen standaard kaart die je overal al tegenkomt maar een kaart waarvan alle gerechten als voor- of hoofdgerecht te bestellen zijn. Heerlijk eten voor iedereen zowel met grote als kleine trek. Lijken er een aantal gerechten van de kaart lekker en kan je niet kiezen, dan bestel je gewoon meerdere kleine gerechten zodat je overal van kan genieten. Wij hebben ook altijd gerechten naast de kaart waarmee wij je graag willen verrassen. Tot snel in ons restaurant voor iedereen waar wij je graag deelgenoot willen maken van onze passie voor lekker eten en drinken.
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

na zoektocht op tripadvisor bij dit restaurant uitgekomen en hier waren we erg blij mee! Wat een leuke plek en heerlijke gerechten. we hadden een tafel aan de keuken waardoor we de koks aan het werk konden zien, erg professioneel mijn complimenten! het leuke is dat alles in klein en groot besteld kan worden. alle gerechten waren heerlijk op smaak en mooi opgemaakt. al met al: goeie sfeer, service en heerlijke gerechten!

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld

Leuk restaurant, goede kaart, niet te uitgebreid maar goede keuzemogelijkheden, met vrijwel alles voor halve of hele porties. geeft dus meer mogelijkheden om te combineren. Prettige wijnkaart en voldoende mogelijkheden per glas

Datum van bezoek: maart 2020
24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu maar eens met het hele gezin hier gegeten, nadat we er al eens met een ander stel lekker hadden gegeten. En het was weer heel lekker. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was heel attent. En het is heel prettig dat je elk gerecht in een klein en grote variant kan bestellen. De hele sfeer in het kleine pandje was perfect.

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Kaart top, personeel erg vriendelijk en op een professionele wijze informeel en gezellig. We hadden een chefs table in de keuken eigenlijk. Erg leuk en lekker. Zeker een aanrader. Keuze uit meerdere kleinere gerechten, goede wijn. Niet goedkoop maar erg lekker.

Datum van bezoek: december 2019
5 februari 2020 beoordeeld

De keuken levert verfijnde hapjes in kleine porties; typisch niet een restaurant om te buffelen. Aardig is dat je maaltijden in 2 verschillende groottes (entree of hoofdgerecht) kunt bestellen. Maar bij een eendenlever van 24,50€ krijg je een paar minuscule boontjes en moet je de groenten en/of frites nog apart bijkopen. Wel lekker gegeten, maar verliet het restaurant met gemengde gevoelens.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant Voor Iedereen bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Restaurant Voor Iedereen geweest? Deel je ervaringen!