Beoordeeld op 4 augustus 2020

voldoende parking bij aankomst ; gelegen in een rustige bosrijke omgeving ; vriendelijke ontvangst aan de receptie ook in de bar en het restaurant ; mooie nette kamer en een badkamer met douche ; alles ok ; het diner was zoals in de meeste Fletcher hotels zeer goed ; het ontbijt was terug met buffet : positief dus maar wel zeer beperkte keuze en geen variatie gedurende 3 dagen ; spek en eieren waren niet warm , dit is voor verbetering vatbaar

Kamertip: kamers 1,3,5,7,9 kijken uit op parking en zeer rsutig
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020

Door de coronacrisis werd onze verre reis geannuleerd, net als bij vele anderen. Fletcher speelt daar handig op in en biedt rondreizen door Nederland aan waarbij je steeds 2 nachten in een ander hotel verblijft. Wij hadden de reis “back to nature”. Vier hotels, inclusief ontbijt en 4 diners, die direct grenzen aan mooie natuurgebieden. De vier waren in Zeegse, Hoenderloo, Amersfoort en Oisterwijk.

Dit hotel voldoet niet aan de verwachtingen. Er zijn problemen met het personeelsbeleid, waardoor dingen niet gaan zoals ze moeten. Zo hadden wij bv elektrische fietsen gehuurd, maar toen we ze kwamen halen waren de fietsen (en alle andere fietsen) niet opgeladen. Je verwacht gewoon meer.
Wat wel heel leuk is, is het terras. Dat heeft klasse en uitstraling.

De kamers zijn redelijk, helaas geen balkon.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 17 juni 2020

Twee nachten in dit hotel doorgebracht. Prima kamer op begane grond; "corona" goed geregeld bij ontvangst.
Lekker gedineerd en leuk en ruim terras.
Mooie bosrijke omgeving, kamp Amersfoort en op loopafstand van centrum Amersfoort.
Ontbijt was soms wat onduidelijk; kreeg iets wat je niet besteld had en kreeg je niet wat je besteld had. Ontbijt was overigens ook prima.
Corona was goed geregeld met tafels op afstand waar eten op werd gezet. Vriendelijke en attente bediening. Kortom goed voor tweede keer.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 3 juni 2020

Voor de 3e keer geslapen. Normaal gesproken gaan we altijd Amersfoort in, wat wij een super stad vinden. Nu vierden we mijn verjaardag hier op het terras, nachtje heerlijk slapen en uitgebreid ontbijt. Zoals altijd erg tevreden, niet super luxe maar gewoon goed! Binnen is het ook leuk zitten door de vele hoekjes die gecreeerd zijn.
Je loopt ook zo vanuit de tuin het bos in, fantastisch!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 1 juni 2020

Goed gelegen hotel om bijvoorbeeld in de buurt te fietsen. Bosrijke omgeving. Keurig sanitair, schone en ruime kamer (comfort). Heerlijk terras. Restaurant prima ! Vriendelijke bediening. Het gebouw is, lijkt enigszins gedateerd, maar heeft ook stijl. Gratis Wifi en koffie faciliteiten op de kamer. Gratis parkeren.

Kamertip: Om een raam open te laten staan zou een etage kamer aan te bevelen zijn
Datum van verblijf: mei 2020