“Oké ”

Geclassificeerd als nr. 147 van 268 Restaurants in Amersfoort
Wijk: Hof
Wijk: Hof
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch, na een uitgebreide vragenlijst mochten we aan een tafeltje gaan zitten. Ik nam een 12 uurtje op bruin brood. Het gevraagde bruin brood werd zonder uitleg wit. De boterhammen waren halfjes, en daardoor erg klein. Kleiner dan een kroket. Beetje armoedig. 1 koffie en 1 cappuccino werden 2 cappuccino. Men zal iets serieuzer moeten werken. En een hoger tempo. Want het duurde wel erg lang allemaal. Dus geven we het tzt een tweede kans. Want de locatie is prachtig.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld

We hadden gereserveerd. Was erg mooi weer. Tafel binnen waar we naartoe werden gebracht was heel dicht op de mensen aan de twee tafels waar we tussenin werden gezet. We gaven aan dat we liever buiten wilden zitten als er een plek vrij kwam. Ze zouden kijken wat ze voor ons konden doen. Er kwamen tafels vrij maar daar konden wij niet zitten. Het antwoord was, nieuwe klanten (ook al hebben die niet gereserveerd) gaan voor. Ik heb u niets beloofd of gegarandeerd. Bij Dikke Dries in Amersfoort worden de corona regels beslist niet gehandhaafd en is er slechte service door de planner voor wensen van klanten.

29 juli 2020 beoordeeld

We beter verwacht, aardig personeel,leuke plek!
een uur en kwartier op het eten gewacht,ook prijsig wel lekker.

3 juli 2020 beoordeeld

We hebben 20 minuten aan een tafel gezeten en dr is niemand bij ons geweest. Was ook helemaal niet druk!

Kwam wel een medewerker naar ons toe met een drankje maar die was niet voor ons. Ze is daarna niet meer teruggekomen terwijl we zeiden dat we nog niks hadden besteld

7 maart 2020 beoordeeld

Heel toevallig binnengestapt om iets te drinken. Ook maar iets besteld voor bij het drankje. Huisgemaakte monchoutaart met kersen en slagroom. Jammer dat de slagroom uit een spuitbus kwam, minpuntje en hoort niet bij de uitstraling van dit etablissement. Je kijkt je ogen uit zoveel is er te zien. 3 verdiepingen erg mooi aangekleed waarbij er diverse onderdelen bewegen. Heel erg kleurrijk. Kinderen kunnen zich ook uitstekend vermaken en dat doen ze dan ook. Bediening is heel erg vriendelijk en gastvrij.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Dikke Dirck Amersfoort bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Dikke Dirck Amersfoort geweest? Deel je ervaringen!