102 US$
Booking.com102 US$
Priceline
Travelocity126 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Hotel zag er netjes uit. Personeel was erg klantvriendelijk. Kamer was prima. Waterkoker en koffiezetapparaat was aanwezig op de kamer. Enige minpuntje was dat de schoonmaak iets beter had gekund. De douchehoek zag wat geel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Team Van der Valk, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Amersfoort A1, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review en voor de 4 sterren beoordeling. Wat betreft uw feedback iz de schoonmaak zullen wij dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Wij wensen u een zonnige dag toe en zien u graag terug in ons hotel. Met gastvrije groet, Van der Valk Amersfoort A1.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Heel fijn verblijf gehad! Mooi hotel een een mooie kamer met bubbelbad. Verbleven met mijn dochter van 7 en we hebben echt genoten. Na een dagje dierentuin Amersfoort heel fijn ontvangen en de volgende dag een heerlijk ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste Sherida, hartelijk dank voor je enorm positieve beoordeling en wat fijn te horen dat je zo hebt genoten met je dochter. We zien je graag weer terug voor de volgende positieve ervaring. Met gastvrije groet, Team Van der Valk Amersfoort A1

Beoordeeld op 15 augustus 2021

de lampje doet niet aan bij kluis en koelkast plafond en verder prima en mooie omgeving. boven zevende etappe prachtig uitzicht. restaurant is goed. mooie stad in Amersfoort en wij zijn rondje gewandeld prachtig

Datum van verblijf: augustus 2021

Geachte heer Dijkstra, hartelijk dank voor dit mooie cijfer, dit wordt zeer gewaardeerd. Uw feedback hebben wij doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Wij hopen u in de toekomst snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met gastvrije groet, Team Van der Valk Amersfoort A1

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Prima hotel voor een stedentrip, en omliggende plaatsen te bezoeken. Al lag het wel wat ver van Amersfoort wat ons doel was. Maar voor de rest een fijn hotel, nette kamers, goed ontbijt. Geen geluidhinder van de autobaan

Datum van verblijf: augustus 2021

Hartelijk dank voor de 5 sterren en we hopen dat u heeft genoten van de stad Amersfoort en de mooie natuur in de omgeving. Wij kijken er naar uit u snel weer te mogen ontvangen. Met gastvrije groet, Team Van der Valk Amersfoort A1

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Samen met mijn dochter hebben we het dierentuinarrangement genomen. Hier zat een 3-gangendiner bij, ontbijt en kaartjes voor Dierenpark Amersfoort. Ook mijn dochter kreeg het 3-gangendiner. Dit was eigenlijk te veel voor, maar ze heeft er wel van gesmuld.
De kamer was simpel maar doeltreffend. We hebben rustig kunnen slapen.
Het ontbijt was goed verzorgd.
Wij zijn erg tevreden over het geheel.

Datum van verblijf: augustus 2021

Geachte mevrouw Dekker, wat leuk dat u zo heeft genoten met uw dochter van het dierentuinarrangement. Wij wensen u een prettige dag en hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel. Met gastvrije groet, Team Van der Valk Amersfoort A1