Beoordeeld op 7 augustus 2020

Hartelijk ontvangen, Personeel erg vriendelijk en behulpzaam
Kreeg het idee dat het hotel niet op mensen met een handicap berekend is.
Dit was de eerste keer bij van der Valk. Misschien zijn binnen dit concern wel vestigingen met aanpassing?

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020

Dit is een prima en zeer gezellig hotel. Het personeel is zeer bekwaam!
Het ontbijt was in dit hotel heel goed geregeld, ruime mogelijkheid om elkaar te passeren, het opruimen en schoonmaken was iets minder!

Datum van verblijf: juli 2020
Evert Mannaart, General Manager van Van der Valk Hotel Amersfoort A1, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Bedankt voor de complimenten, deze worden zeker overgedragen aan onze collega's.

Beoordeeld op 24 juli 2020

Wij hebben genoten van het hotel ! Helaas zijn we beide ziek geworden van het diner. Daarom hebben we helaas de avond door moeten brengen op de wc in onze hotel kamer. Dat was erg jammer want er stond een familie bezoek op de planning die avond! De volgende dag ging het met mij wat beter. Helaas met mijn vriend nog niet en heeft ook nog het ontbijt overgeslagen. Het hotel was wel super schoon en mooier dan op de foto's echt zoals je van van der valk verwacht !

Beste Selena,
Fijn dat het hotelbezoek goed is bevallen. Erg jammer daarentegen dat jij en je vriend er niet optimaal van hebben kunnen genieten vanwege ziekte. Graag zien we jullie een volgende keer weer.

Beoordeeld op 24 juli 2020

Mooi hotel wat na ons idee nog helemaal opnieuw aan het indelen en restaureren.
De service smiddags in het horeca deel was gewoon slecht.
Er was 1 meisje die liep voor elk dingetje heen en weer en na 20 minuten kwam ze pas om te vragen voor een drankje. Zet meer personeel in in de middag en geef ze goede ondersteuning in hun werk.
Ze lopen als kip zonder kop.
Avonds was het goed het eten met goed personeel.
Verder was de skybar erg gezellig een echte aanrader.

Beste Catharina,
Fijn dat het diner in de avond is bevallen en het bezoek in de Skybar erg gezellig is geweest. Bedankt voor de feedback over de service 's middags. Graag tot snel en neem dan ook eens een kijkje in koffiebar chiccio, voor de koffieliefhebber een erg lekker plekje.

Beoordeeld op 20 juli 2020

Centraal gelegen , langs de A1, op een steenworp afstand van Amersfoort Centrum en aan de andere kant aan de Utrechtse Heuvelrug. Het gebouw is modern en groots. De kamers zijn mooie en schoon. Het hotel is groot en daarom druk bezocht. De ruimtes zoals entree, lounche en restaurant zijn royaal van opzet. Bij het ontbijt buffet is alles aanwezig, er ontbreekt je aan niets. Het diner was prima.

Datum van verblijf: juli 2020
Evert Mannaart, General Manager van Van der Valk Hotel Amersfoort A1, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Beste Astrid en Marcel,
Bedankt voor de leuke recensie! Het hotel ligt inderdaad in een mooie omgeving, leuk voor het volgende bezoek is wellicht een mooie fietstocht te maken. Bij de receptie zijn fietsen te huur en zijn er fietsroutes aanwezig die wij graag even voor jullie uitprinten.