Beoordeeld op 12 maart 2020

Hier 1 nachtje verbleven en van het begin tot het eind was alles goed geregeld. Een ruim en goed ontbijt, schone kamers en vooral erg vriendelijke service. Door de ligging van het hotel was het voor mij makkelijk mensen te ontmoeten. Ik zal hier nog een keer langs gaan.

Kamertip: Doe een drankje in de nieuwe Skybar, geweldig uitzicht.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 maart 2020

Mooi , gezellig hotel waar je heerlijk kunt dineren en uitgebreid kunt ontbijten.
Vriendelijk personeel!
Heerlijke bedden, mooie kamer!
Het was alleen ff zoeken naar de ingang dit ivm verbouwing.

Komen zeker nog eens weer overnachten!

Beoordeeld op 5 maart 2020

voor een goede prijs /kwaliteit kun je hier prima naar toe. Nette kamers en een net hotel.
Echter jammer dat de afzuiging in het restaurant zeer slecht was, wij stonken enorm toen wij na het eten terug kwamen.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Dichtbij snelweg. Schone kamer vond ik heel belangrijk. De gelegenheid om met mijn elektrische auto, de auto opladen vind heel goed. Er waren genoeg oplaadstations.Ik vind wel ongepast dat je op een tweepersoonsbed twee aparte deken plaatst.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Goede ontvangst, snel en correct. Bar personeel correct. Uit checken snel en correct. Kamer is schoon, douche schoon en ruim. Minibar was leeg! Verder geen op of aanmerkingen