“tovenaars”
Beoordeling van WestSingel

WestSingel
Geclassificeerd als nr. 24 van 271 Restaurants in Amersfoort
Beschrijving: WestSingel is gelegen in een prachtig pand aan de Westsingel in Amersfoort. Dicht bij Museum Flehite, de koppelpoort en de Mannenzaal. In het restaurant serveren wij een heerlijk verrassingsmenu. In de keuken wisselen de ingrediënten dagelijks. We houden van die uitdaging en serveren u graag gerechten waar met veel passie aan gewerkt is en houden daarbij rekening met uw (di)eetwensen!
15 maart 2020 beoordeeld

verrassingsmenu. Er wordt gevraagd waar je niet van houdt. En dan gebeurt het, in ons geval drie gangen, met de meest bijzondere smaakcombinaties. Overheerlijk. je betaalt er voor (maar voor deze klasse van dat erg mee) maar je krijgt ook wat.

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verassing. Leuk en gezellig restaurant. Hele leuke kelder voor cocktails. Geweldig eten, heerlijke wijnen, goede en leuke bediening. Voor ons nu favoriet in Amersfoort. Gaan we zeker naar terug.

8 maart 2020 beoordeeld

Alle lof en waardering van onze kook- en eetclub 't Sluisje voor Pim en Saskia en hun medewerkers. Wat zij aan gastvrijheid , kwaliteit, creativiteit en sfeer neerzetten, is grandioos. Alle gerechten van de Chefs table waren verrassend en tongstrelend met mooie bijpassende wijnen; bovendien werden zij vooraf gegaan door een leuke en informatieve uitleg aan tafel. Een schitterende avond, die startte in de sfeervolle lounge met bijzondere oesters en amuses. Kortom: meer dan voor herhaling vatbaar!

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles perfect! Oprechte gastvrijheid van binnenkomst tot vertrek. De gerechten waren subliem. Ze zagen er perfect uit, en de smaken waren sensationeel. De (eigenaar)kok kwam de gerechten serveren en legde uitgebreid hoe, wat en waarom. Gerechtjes waren zeer inventief samengesteld. Kun je zelf nooit bedenken, maar de smaak was steeds ‘raak’. Raak? Midden in de roos!

We hebben opnieuw sensationeel heerlijk gegeten en volop genoten van de passie van iedereen die bij ons aan tafel kwam.

Héééérlijk! Dank jullie wel!

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt in het centrum van Amersfoort en is op 10min lopen van het station. Bij binnenkomst krijg je een geheime code om de deur in de kelder te openen naar de cocktail lounge. Dat is een geweldig leuke ruimte met een rijk uitgeruste bar. Originele cocktails, die ook in een non-alcoholische variant kunnen worden besteld. Na de cocktails hebben we een 5 gangen diner gehad. Gerechten waren op zich best lekker, maar de pauzes tussen de gerechten door waren af en toe wat aan de lange kant. Bediening mag wat vlotter. Wijnkaart is prima en heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Al met al prima avond gehad. Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die WestSingel bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In WestSingel geweest? Deel je ervaringen!