“Gewoon een café.”

Geclassificeerd als nr. 135 van 269 Restaurants in Amersfoort
Wijk: Hof
Wijk: Hof
7 augustus 2020 beoordeeld

Prima plekje op het plein. Beetje volkscafé, gezien de regulars. Ze hebben geen bitterballen, maar wel echt overheerlijke balletjes gehakt. Lekker pittig.

Datum van bezoek: juli 2020

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdagochtend gaan we voor een koffie en een lunch op het matig bezette terras zitten. Een aardige man neemt de bestelling op. Na 20 minuten niemand meer gezien te hebben van het personeel zijn we maar gegaan. Dan komt de ober snel aangelopen . Is verbaasd. Sorry helemaal vergeten zegt hij. Wij willen dit bedrijf ook snel vergeten. Jammer.

Datum van bezoek: juli 2020
10 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig café met vriendelijk personeel en diverse soorten bier van de tap en in fles. Met mooi weer kan je heerlijk buiten op het grote terras zitten en van de zon genieten, één van de weinige cafés in Amersfoort met Heineken op de tap.

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond nog even een paar drankjes gedaan voordat we uiteten gingen. Leuk personeel en goede cocktails. Een top locatie.

Datum van bezoek: september 2019
29 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk terras midden op plein, heerlijk vertoeven. Leuk personeel, voelt je welkom. Lekker eten en drinken

Datum van bezoek: augustus 2019
Bedank 1.412.016

Reizigers die Cafe de Blauwe Engel bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Cafe de Blauwe Engel geweest? Deel je ervaringen!