“Jammerlijk einde van een gezellige dag”

Bella Napoli Restaurant Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 99 van 222 Restaurants in Zwolle
Keukens: Italiaans
Beschrijving: ITALIAANS RESTAURANT IN ZWOLLE CENTRUM Italiaans restaurant Bella Napoli is al meer dan 33 jaar gevestigd aan het Grote Kerkplein. De sfeer is te omschrijven als informeel en huiselijk. De keuken serveert een breed scala aan authentieke Italiaanse gerechten. Het restaurant beschikt over ±90 zitplaatsen in het restaurant en een terras met ±120 zitplaatsen. OUDSTE ITALIAAN VAN ZWOLLE Eigenaar Michele Ruberto en zijn kindje Bella Napoli hebben de tand des tijds doorstaan. Ruberto is vandaag de dag de langs zittende Italiaans restaurateur van Zwolle. MEER DAN 1.000.000 GASTEN Het Italiaanse restaurant in Zwolle heeft in haar ruim 33-jarige bestaan meer dan 1.000.000 gasten mogen bedienen. Ruberto en zijn gezin hopen nog jaren voor u klaar te staan.
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening niet op orde, persoon vraagt 5min na bestelling nog even hoe ver de filetto willen hebben, schrijft niets op waardoor er maar 1 persoon krijgt wat ie hebben wil. Heb de. Filetto medium geaccepteerd maar genoten heb ik er niet van. De bediening was niet blij dat er één persoon z’n filetto rare niet accepteerde. Jammer jammer jammer. Dat je een stukje vlees zo kunt verzieken. Last but not least, 3x de rekening teruggestuurd omdat die niet klopte.

Datum van bezoek: mei 2021

30 januari 2021 beoordeeld

We aten met twee kleine kinderen op het plein twee eenvoudige pizza's van Bella Napoli, ze waren fantastisch. Bovendien waren de mensen er heel vriendelijk toen onze kids tegelijkertijd naar de WC moesten, iets wat we niet verwacht hadden. Echt top.

Datum van bezoek: januari 2021
25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, voor een redelijke prijs.
Werd na 18:00 drukker, reserveren is aan te raden. De gebakken mosselen waren verrassend lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
17 februari 2020 beoordeeld

Op zaterdag een tafel gereserveerd voor 4 personen (om 17.45 uur).
Reserveren bleek echt nodig te zijn. het restaurant zat flink vol. En terecht. Het eten was eenvoudig lekker, de aankleding eenvoudig, de bediening vriendelijk. Zonder opsmuk lekker gegeten voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: februari 2020
15 januari 2020 beoordeeld

We waren hier op een dinsdagavond na een etappe 6 van het Marskramerpad Holten-Lettele. In Lettele zijn geen restaurants dus kwamen we hierheen. De Lasagne Naturel, Pollo Insalata, Mixed Grill menu en Lasagne Al Salmone werden prima gewaardeerd.
Dat gold overigens ook voor de toetjes. De service was een beetje slordig;Saus vergeten, aardappelen in plaats van rijst. Uiteindelijk werd alles gecorrigeerd maar toch als er maar twee gezelschappen in de zaak zitten is dit niet best.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bella Napoli Restaurant Pizzeria bekeken, bekeken ook

In Bella Napoli Restaurant Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.