Opslaan

Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 201 beoordelingen

Beoordeeld op 27 maart 2021 via mobiele applicatie

Met z’n tweetjes hebben wij The Undergrounds gespeeld. Wat een ervaring! Super veel respect voor hoe dit in elkaar gezet is en helemaal corona-proof. Ontzettend veel plezier gehad.

Rebecca is een topwijf!!

Datum van activiteit: maart 2021
Beoordeeld op 24 oktober 2020 via mobiele applicatie

Van letterlijk het begin tot het eind zit je in het spel alsof het echt is. Zo gaaf hoe alles in elkaar zit. We hebben "The Mission" gedaan. Ook benieuwd naar de andere kamers, snap dat dit verslavend werkt. Aanrader!!!

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 16 oktober 2020 via mobiele applicatie

Met onze kinderen van 8 en 11 de Klokkenluider gespeeld. Geweldige middag gehad. Leuke puzzels, top begeleiding en spannend! Echt een aanrader om je stad eens anders te bekijken.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 4 juni 2020 via mobiele applicatie

Recent een test gedaan voor de klokkenluider, hun nieuwste escape ervaring. Het is niet een typische escape room, waarin je opgesloten wordt, maar eentje die dwars door Zwolle heen gaat, vooral met mooi weer is dit een geweldige leuke ervaring. Het vereist wel enige loopwerk, maar zeker de moeite waard en zeer leuk om beleefd te hebben.
Bij slecht weer zijn hun andere escape rooms ook zeker de moeite waard, doordat ze acteurs gebruiken wordt je echt in het verhaal meegesleept en na bijna alle escape rooms te hebben gedaan, kan ik er niet 1 opnoemen die mij tegenviel.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 4 juni 2020

Wij mochten met ons gezin van 4 waarvan 1 in een rolstoel The Great Escape (Lost Package) uittesten of deze rolstoelvriendelijk genoeg is. En dat is zo!
Een geweldige escaperoom waarbij het allemaal goed toegangelijk is voor mijn zoon in een rolstoel. Ontzettend mooi in elkaar gezet en een hele beleving voor ons allemaal. Echt een aanrader voor iedereen en super dat zoiets ook toegankelijk is gemaakt voor minder valide mensen.

Datum van activiteit: mei 2020