Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Geweldige sfeer. Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Het eten was voortreffelijk en heel goed betaalbaar. Prachtig hotel. Voor trainingsdoeleinden perfecte locatie. Goed aan te rijden en keurige ruimten.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Voorgerecht lekker, tong medium gebakken een kant is normaal veel beter, dessert echt geld niet waardig
Eet dit regelmatige maar hier niet meer is ijskoud hangt vast aan het bord en smaakloos
Wijntjes waren wel prijs/kwaliteit super

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 februari 2020

Wij verbleven hier een nacht om de 40e verjaardag van mijn partner te vieren. Vantevoren gevraagd of hier een beetje aandacht aan geschonken kon worden. Bij binnenkomst een zakje snoep op de kamer. Attent maar in andere hotels creatievere ideeen voorbij zien komen bij bijzondere gelegenheden. Mooie ruime kamer (superior) met een fijne badkamer voorzien van echt ligbad en aparte douche. Ontbijt uitgebreid. Diner beviel mijn partner goed, ik was niet onder de indruk. Zure tomatensoep, héle simpele vegetarische burger en vers fruit (vooral bestaand uit appel) met een toef slagroom. Een mager 6je. Verder een modern hotel, makkelijk bereikbaar, groot, helaas geen zwembad, prima parkeergelegenheid.

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Ruime mooie kamer (339) en uitgebreid ontbijt. Mooie locatie en mooi zicht op de A28. Ik beveel dit hotel zeker aan! We hadden geboekt voor 1 nacht, maar wilden uiteindelijk nog een nacht extra blijven, gebeld met de receptie.. helaas was het hotel voor de volgende dag helemaal volgeboekt, de receptioniste maakte een notitie dat we graag een extra nachtje wilden bijboeken en zei dat als er een kamer geannuleerd werd wij hierover bericht kregen. Een paar uur later werd ik gebeld en was er een annulering waardoor wij toch een nacht extra konden bijboeken, bij de receptie onze kamerpasje opnieuw laten scannen en de betaling gedaan. Goede service!

Beoordeeld op 29 januari 2020 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, ruim voldoende (gratis) parkeerplekken. Erg vriendelijk personeel.
Wij hadden de superior kamer en die is top. Fijn bed, douche en bad. Voldoende handdoeken en shampoo/badschuim flesjes.
Het ontbijt is ook heerlijk, erg uitgebreid en divers.

Datum van verblijf: januari 2020