“Lekker gegeten”

20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 188 van 224 Restaurants in Zwolle
Beschrijving: Tongstrelend genieten in een gemoedelijke sfeer! Wilt u genieten van al het goeds wat Griekland te bieden heeft? Bij Grieks restaurant Olympia Zwolle maakt u kennis met smaakvolle authentieke Griekse specialiteiten zoals mixgrill (vlees & vis), stifado, mussaka, vegetarische evrosschotel, pizza &pasta (bereid op Griekse wijze) en veel meer... Naast het knusse restaurant Olympia biedt u de mogelijkheid om te genieten van het gezellige zonneterras!
7 augustus 2020 beoordeeld

Lekker gegeten ondanks de slechtere recentie. We werden snel geholpen en drinken werd snel geserveerd. Eten serveren duurde wat langer dan normaal. De serveerster was ook zeer professioneel .

Datum van bezoek: augustus 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk! We hadden een moussaka voor 2 personen en onze buikjes zaten daarna goed gevuld. Ik ben vaker bij Griekse restaurants geweest en dit was zeker de beste moussaka die ik gehad heb! Ook de sfeer en aankleding waren erg mooi. Goede wijn, goed eten, goede sfeer, wij zijn tevreden :)

Datum van bezoek: maart 2020
zohrea636, Eigenaar van Grieks restaurant olympia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Michelle
Zeer dank voor delen van uw goede ervaring en erg fijn dat u genoten heeft.
Jullie zijn ALTIJD van harte welkom!

1 maart 2020 beoordeeld

Een zeer hartelijk ontvangst van de gastvrouw die daarnaast nog allerlei andere werkzaamheden erbij had.Wij hebben alleen brood met tzatziki en een hoofdgerecht besteld.Ikzelf had de moussaka en mijn partner de mix Artemis.Beide werden redelijk snel geleverd.Smaakte prima!Goed warm en lekker.
Naast ons zat een koppel die het wat minder trof.Zij moesten lang wachten op het eten en kregen ook nog het verkeerde geleverd.
Een extra personeelslid was voor het aanwezige personeel beter geweest.Zij lopen hun benen onder hun bips vandaan om het iedereen naar de zin te maken.

Beste verduiken,
Zeer dank voor delen van uw ervaring en opbouwende kritiek. Erg fijn dat u genoten heeft.
U bent altijd van harte welkom!

16 februari 2020 beoordeeld

Na een dagje Zwolle bezoeken wilden we bij het andere Grieks restaurant eten in de straat, maar om 17:00 was daar al geen plek meer. We begrijpen nu waarom.... Zo kwamen we (helaas) bij Olympia terecht. Het welkom was heel vriendelijk. Het personeel (2 personen) rent zich de benen uit het lijf. Maar met 2 personen kun je echt niet op zaterdag een vol restaurant bedienen: kansloos! zeker niet als daarvan 1 ook nog eens een oven moet bedienen....waarom?!?!? uren wachten op bediening dus.vervolgens moest mijn vriendin soep eten met een apart soort lepel waardoor dit een worstelwedstrijd ipv een genot werd. Mijn spinatiropita was vrij klein en aan de randen wat aangebrand. Weer uren wachten op het hoofdgerecht kwam er een schotel wat ook aan de weinige kant was. met een klein flufje tzaziki en geen salade maar een flufje sla met een kloddertje saus uit een spuitfles. Mijn vriendin vond de vis ook aan de weinige kant. Bij tijds een 2e drankje besteld (het kon tenslotte even gaan duren voor het kwam...) dit kwam dus helemaal niet! Na rijp beraad toch besloten een nagerecht te bestellen (ook om de maag toch wat gevuld te krijgen). Hier ook weer minstens een half uur op moeten wachten. Deserts ook weer aan de weinige kant. Werkelijk op alles wordt beknibbeld. Op zo'n manier dat het echt niet aangenaam vertoeven is.De rekening was vervolgens niet aan de weinige kant! Voor zo'n prijs verwacht je echt meer eten en betere service! Eigenaar van dit restaurant bedenk waar je mee bezig bent! Snel geld verdienen? over de rug van personeel en gasten. Mochten we nog een keer in Zwolle zijn dan lopen we deze deur hard voorbij!

4 februari 2020 beoordeeld

Heb er vanavond gegeten met een bon van wonderbox met een waarde van €50,- het was zeer slecht voor het geld wat je ervoor betaald had. je kon zelf niet eens kiezen van de menukaart en er werd zo maar wat voor je neus geslingerd en moesten zelfs de desert nog apart afrekenen dat zat zelfs nog niet bij het bedrag in van de dinerbon we hebben nog niet voor de helft gekregen voor wat we betaald hebben. Terwijl de gêne die los van de kaart bestelde wel waar kreeg voor hun geld voel me dus zwaar besodemieterd ze waren zelfs nog niet bereid om geld terug te geven .dus dit was voor mij de laatste keer bij die tent. dus wees gewaarschuwd ga niet met dinerbonnen.

Datum van bezoek: februari 2020
Zohre A, Manager van Grieks restaurant olympia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste mevrouw
Bedankt voor uw kritiek.
We hebben een deal gemaakt met wonderbox voor een vaste menu voor een vaste prijs. (Dus niet ala carte voor een vaste prijs). Uiteraard houden we rekening mee met allergieën en intolerantie. Wij houden ook uiteraard rekening mee met veganisme en vegetarische gasten.
U heeft de voorwaarden gelezen, zelfs telefonisch geïnformeerd. U bent bewust gekozen om deze deal te kopen en bij ons verzilveren. U wist ook dat het dessert en drinken niet bij hoort en apart afgerekend moet worden.
Dat u achteraf mij bedreigd en dwingt om dessert niet in rekening brengen anders wordt heel slecht recensie geplaatst, vind ik onacceptabel en zeer laag.
U heeft van 10 verschillende hapjes echt genoten en gaf u dat heel duidelijk aan maar achteraf blijkt dat de centen zijn belangrijker dan avondje genieten.
Jammer!!!

Reizigers die Grieks restaurant olympia bekeken, bekeken ook

In Grieks restaurant olympia geweest? Deel je ervaringen!