“Aanrader”
Beoordeling van Villa Suikerberg

Villa Suikerberg
Geclassificeerd als nr. 27 van 221 Restaurants in Zwolle
Keukens: Nederlands
Beschrijving: En sprookjesachtig gelegen locatie nabij het centrum van Zwolle. Koffie, thee, gebak, ontbijt (in het weekend), lunch, high tea, high bite, een feestje.
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is er altijd goed. De bediening vlot en oplettend, werken lekker door zodat je alles snel krijgt. Aanrader

Datum van bezoek: juli 2020

13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon je in de watten stoppenen leggen.Voedsel kwalitatief goed en bediening super.Echt een plek om terug te komen

Datum van bezoek: november 2019
24 september 2019 beoordeeld

Naast museum De Fundatie, waar de restauratie beperkt is, ligt het sfeervolle Villa Suikerberg. Het terras meden we vanwege de regen, binnen is de ruimte vol benut waardoor de tafeltjes vrij dicht op elkaar staan, waarbij de bankjes in de vensterbank wel erg oncomfortabel zijn. De lunchkaart is redelijk traditioneel, het gebodene is wel goed bereid, prijzen gemiddeld, bediening aardig.

Datum van bezoek: september 2019
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor dat we op dit terras belande, zaten we op het terras bij het theater, aan de andere kant van de fundatie. na een half uur genegeerd te zijn, zijn we daar vertrokken. onze ervaring bij de villa was het tegenovergestelde! vriendelijk begroet, snel geholpen en heerlijk gegeten! had een uitsmijter villa suikerberg. en mijn man brood met crocket. zeer smakelijk en verzorgd!

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de zomer kun je hier ook s avonds eten. Lekker op het terras. Hele vriendelijke bediening met prima eten. Lekkere biertjes en wijntjes op de kaart.

Enige kritiek: dagsoep was broccolisoep maar tegen ons was mosterdsoep gezegd. Na bezwaar vreemd genoeg niet meer door de bediening op teruggekomen en zelfs de soep op de rekening gezet.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Villa Suikerberg bekeken, bekeken ook

In Villa Suikerberg geweest? Deel je ervaringen!