Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Google
Manieren om Sassenpoort te ontdekken
Beoordeeld op 16 februari 2020

Op zich is de inrichting van deze poort niet heel bijzonder. Na een paar zalen heb je alle boekenkasten wel gezien. Toch was het hier leuk vertoeven. De toren doet kasteelachig aan. Het uitzicht uit de raampjes is leuk en vooral het personeel is fantastisch. Bij binnenkomst kregen we al een enhousiaste verteller over de poort / toren. Toen we later even wilden uitrusten kregen we een verhaal te horen. Erg leuk, en een goede vertelster. Aangename verassing.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Een uniek gebouw wat echt bij Zwolle hoort net zoals de Peperbus wat al jaren lang echt de trots van de Zwolle genoemd mag worden.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 10 februari 2020

Na wandeling door het gezellige stadscentrum met vooral in de zijstraten erg leuke kleine winkels tegen de Sassenpoort aangelopen. Er kwamen enthousiaste mensen uit die ons adviseerden vooral naar binnen te gaan. Was inderdaad mooie beleving met gepassioneerde vrijwillige gidsen die ons wegwijs maakte in de toren afdelingen met al le zijkamers. Bezoek was de moiete waard!!!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

we hebben in kader van verhalenfestijn hier een voorstelling bezocht. Erg leuke locatie met mooie oude sfeer.

Datum van activiteit: januari 2020
Bedank Jan Jaap en Mar... S
Beoordeeld op 25 december 2019

Eén van de parels van Zwolle is deze poort zeker. Een must om even te gaan kijken. De laatste toren die nog officieel bestaat en vlakbij het centrum. Indrukwekkend als je er onderdoor loopt.

Datum van activiteit: december 2019