Beoordeeld op 23 september 2020

Veel te duur. Vieze, kleine kamer. Er was duidelijk jarenlang gerookt in deze kamer, dus er hing een zware nicotinegeur. Niet lekker om in te slapen. Het hotel ligt aan een drukke weg, waar de hele nacht door verkeer rijdt. Dat hoor je heel goed in de kamers aan de voorkant. De badkamer was niet echt schoon, veel kalk overal. De handdoeken roken erg muf. En tot slot, toen we aankwamen konden we nog niet inchecken, maar we mochten wel onze tassen zo lang in een ruimte neerleggen. Die ruimte ging op slot toen we weggingen, maar toen we weer aankwamen was de deur gewoon open. "We blijven op en neer lopen", kregen we te horen. Het was twintig meter vanaf de receptie.. en er werd niet echt opgekeken als er iemand binnenliep.
Kortom: Ik kan niet geloven dat we hier echt 100 euro voor neergelegd hebben. Ik raad deze plek ten zeerste af.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Ernst Jan de Vries, Other van Hotel Campanile Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2020

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen. Wij hopen dat we jullie nogmaals een keer mogen ontvangen in ons hotel.

Team Campanile Zwolle

Beoordeeld op 23 september 2020

Laat dit hotel links liggen; oude, muffe kamers, schimmel in de badkamer, een elektrische heater in de badkamer die stinkt als je hem aanzet. Douchen in het bad met een straal die alle kanten op gaat. Lege schalen bij het ontbijt. te weinig personeel bij het ontbijt die ook de receptie moet bedienen. En aan een zeer drukke weg zodat het raam niet open kan.
Ronduit slecht. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt zelfs niet in het buitenland.
Eigen parkeerplaats? Ja, maar die staat al snel vol en dan mag je alleen nog betaald parkeren..

Goedendag Patrick 2408 DT,

Wat jammer dat uw verblijf niet aan uw volwachtingen voldeed.

Wij werken als team hard, om de gasten een aangenaam verblijf te bezorgen in ons Hotel nabij het centrum van Zwolle.
Hopelijk tot een andere keer dat wij jullie weer in het hotel mogen ontvangen.

Beoordeeld op 14 september 2020

bij aankomst was het niet mogelijk om aparte bedden te krijgen. Er waren alleen tweepersoonsbedden zei men. met meerdere pubers was dit een lastige opgave en iedereen heeft dan ook slecht geslapen. De kamers waren ook niet schon en op een kamer stond zelfs een bierglas met sigarettenpeuken er in ( niet roken?)

Goedendag Brigitta.

Als het niet mogelijk was om 2 aparte bedden te kunnen krijgen hoe heeft u uw kamer geboekt dan? Hoogstwaarschijnlijk niet rechtstreeks bij ons. Als u via het hotel zelf boekt per mail. of telefonisch kan u dat allemaal aangeven wat uw wensen zijn.
Erg jammer dat u het zo heeft ervaren.
Misschien zien we elkaar wellicht in de toekomst nog een keer.

Beoordeeld op 11 september 2020

Netjes te woord gestaan en heerlijk geslapen. Ontbijt
, simpel maar prima. Kortom wij komen nog wel een keer terug. Het eingste wat ik zelf vond was dat de kussens wat groter mogen zijn. Maar dat is persoonlijk.

Goedendag Ingrid.

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. We vinden het fijn om te horen dat het een aangenaam verblijf voor u is geweest,
Hopelijk mogen wij u nogmaals een keer mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 5 september 2020

Net als vele andere gasten hebben wij ook niet veel positiefs te melden. Bij aankomst werd ons in gebiedende wijs gesommeerd om de handen te ontsmetten en een formulier in te vullen. Niet echt de ontvangst die je als gast wilt krijgen; Dit hotel had 10 jaar terug al een make-over moeten hebben; alles is oud en versleten, en een douchegordijn in de badkamer is ronduit smerig en wel zo achterhaald.
Het ontbijt was op zich prima en de dame van het ontbijt was de enige leuke medewerker van het hele hotel.
Het enige pluspunt is de ligging, want je loopt zo het centrum in.
Een complete re-styling van het hotel en een cursus klantvriendelijkheid voor de medewerkers is hoognodig.

Datum van verblijf: september 2020
Ernst Jan de Vries, Other van Hotel Campanile Zwolle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over merendeels van onze medewerkers. Dit zullen wij oppakken en bespreken met het gehele team. Er heeft een renovatie op de agenda gestaan maar deze hebben wij helaas moeten uitstellen vanwege Corona.