“Eten laten bezorgen”
Beoordeling van Dima's kitchen zwolle

Dima's kitchen zwolle
Geclassificeerd als nr. 141 van 222 Restaurants in Zwolle
5 juni 2021 beoordeeld

Als ik falafel bestel verwacht ik eigenlijk dat het warm is. Alles was koud. Vond ik erg jammer. En de bezorger luistert niet naar mijn aanwijzingen als ik uitleg waar ik woon. Als ik er niet achteraan was gelopen was hij alweer weg geweest. Zo jammer. Denk niet dat ik hier nog eens bestel.

Datum van bezoek: juni 2021
15 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren eten laten bezorgen voor een verjaardag. Blij verrast! Heerlijk, vers eten met verrassende smaken. Mooie porties. We hebben gesmuld en Dima’s heeft er met ons absoluut een vaste klant bij. Ook een zeer vriendelijke bezorger!

Datum van bezoek: mei 2021
9 april 2021 beoordeeld

In lange tijd niet zo heerlijk en authentiek gegeten. Mooie gerechten met bijzondere smaaksensaties. Absoluut een aanrader en een plek waar ik vaker ga eten!

Datum van bezoek: april 2021
3 maart 2021 beoordeeld

Syrische keuken. Nu in Coronatijd kun je eten laten bezorgen, bv via Zwolle Eet. We hadden het besteld als bedankje voor mijn zoon die had geholpen betontegels te sjouwen en het was een waar feestmaal! Mijn zoon had de shawarma (de culinaire variant van het gewone broodje shoarma), mijn man een kruidige kip en rijst maaltijd, ikzelf een verrukkelijke salade en allerlei bijzondere tapas. Heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2021

Reizigers die Dima's kitchen zwolle bekeken, bekeken ook

In Dima's kitchen zwolle geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.