Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aanrader

Super mooi en netjes park. Zoon van 4 jaar vond het geweldig! Ook alle activiteiten zoals het ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
556irmad
via mobiele applicatie
Magische dag in Dinoland

Weer een fantastische belevenis in Dinoland gehad met het gezin met 2 jonge kinderen. Voldoende ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Bernard B
via mobiele applicatie
Lees alle 112 beoordelingen

Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Wat een leuk park is Dinoland Zwolle. Echt iets anders dan andere parken! Er zijn veel en ook mooie dino's, leuke theatershow en volop activiteiten voor kinderen. Daarnaast talloze speel- en klimmogelijkheden. Ik zou het iedereen met kleinere kinderen aanraden.

Dit was het eerste weekend dat Dinoland weer open was en ze hebben perfecte corona-maatregelen getroffen! Niet te druk, overal duidelijke bewegwijzering, mogelijkheid tot reserveren van activiteiten om drukte te spreiden en online eten bestellen om drukte bij het restaurant te voorkomen. Wat mij betreft konden ze niet meer doen!

Ook de vriendelijke medewerkers verdienen een vermelding!

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Met drie generaties het park bezocht. Compact en veel verschillende dingen te doen. Erg leuk. Personeel is zeer behulpzaam en zorgt voor een schoon park. Zoals bij andere parken kun je het best je eigen eten en drinken meenemen, dat scheelt aardig wat geld.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 20 februari 2020

Qua oppervlakte is het park niet groot, ook onze jongste kon daardoor lekker alles gewoon lopend doen. Ondanks dat is er meer dan genoeg te doen en ontdekken. Erg leuk opgezet. Onze kinderen vonden het helemaal fantastisch om stickers te verzamelen in hun paspoort om zo uiteindelijk hun diploma te verdienen. Goed bedacht dat je sommige activiteiten maar 1x mag doen, hierdoor waren er nergens lange wachttijden voor. Ze konden allemaal zelfgevonden en gemaakte schatten mee naar huis nemen, oa edelstenen, goud, fossielen, zelfgemaakt dinobeeldje. De show was ook erg leuk (paar ouders met kleine kindjes heb ik wel snel na t begin zien vertrekken, waarschijnlijk toch te spannend qua geluid en licht effecten) Wij hebben ons een hele dag goed vermaakt, eigenlijk tijd te kort. Tegen het einde van de middag hadden we het oordeel bijna voor ons alleen. Van de computer games in de indoor speelruimte functioneerde en groot deel helaas niet (meer) Op de site staat dat men liever niet heeft dat je zelf eten en drinken meeneemt, wij hadden dat dus niet gedaan. Wel veel mensen gezien die t toch zelf mee hadden. Kan ook prima, maar de prijzen in het restaurant vonden wij heel redelijk. Fijn dat je ook gewoon een broodje kaas of een tosti kon krijgen, en "gewoon" limonade.
Medewerkers super vriendelijk! Wij hebben een hele leuke dag gehad met onze kinderen van 4, 7 en 8 jaar en dankzij de relaxte sfeer en leuke activiteiten was niemand na afloop heel erg moe cq overprikkeld

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 21 november 2019

Binnen is het leerrijk en er zijn wat interactieve spelletjes, buiten vonden de kinderen het nog leuker.
Best bij droog weer bezoeken, anders heb je er weinig aan.
Cafetaria met heel beperkt aanbod.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2019 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel. Groot binnen en buiten speeltuin helemaal in thema. Veel extra opties voor kinderen om te doen; schatzoeken, goud zeven, klimmen, midget golf, kleien, laser game. Tegen betaling een aantal andere dingen maar zeker niet perse nodig. De show is ook grappig voor volwassenen. Extra lange openingstijden en lichtshow in de avond. Vond de prijs redelijk meevallen voor wat je krijgt

Datum van activiteit: oktober 2019