“Kleinschalig”

Keukens: Chinees
Dineropties: Reserveringen
Dineropties: Reserveringen
12 november 2019 beoordeeld

Lekker eten, maar minder keuze dan het gemiddelde all u van et-restaurant. Weinig oppervlak waardoor mensen geen plaats hebben om te kijken en/of lopen. Wel even duur als de andere AUCE's.

Datum van bezoek: oktober 2019

8 juli 2019 beoordeeld

- lieve & goede bediening
- super schoon
- lekker eten (zeker je geld waard)
- wokken is een aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld

Mooi ingericht in het centrum van Kampen.
Heerlijk traditionele gerechten en supervriendelijk personeel.
Volgende keer wil ik graag de “Live cooking en luxe buffet” proberen. Het ziet er fantastisch uit.
xie xie

Datum van bezoek: juni 2019
7 mei 2019 beoordeeld

Dit is een Chinees restaurant dat al jaren hoge ogen scoort in de wijde omgeving van Kampen. Ik kwam er vroeger elke week op zondagavond, als we met de boot van het IJselmeer kwamen. Nu, na 20 jaar hebben we Happy Garden weer opnieuw bezocht en de keuken is nog altijd erg goed. Ze hebben verfijnde gerechten en ook heerlijke dim sum als voorafje. De bediening is als vanouds, aardig en dienstverlenend. We voelden osn als vanouds weer welkom.

Datum van bezoek: mei 2019
1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk a la carte eten of wokken. Voor ieder wat wils.

Het eten is erg vers en lekker. Kom hier vaker.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Happy Garden bekeken, bekeken ook

In Happy Garden geweest? Deel je ervaringen!