“Ver-schrik-ke-lijk !!!!”

Plaza N50
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Kampen
19 augustus 2021 beoordeeld

Het was ontzettend druk, gereserveerd om 2 uur te eten maar na 45 min weer weggegaan. Geen 1,5 meter afstand en enorme rijen bij het eten. Als je graag Corona wilt dan zeker gaan eten bij plaza N50. Geen 1,5 meter afstand, mensen staan en lopen tegen elkaar aan. ECHT VERSCHRIKKELIJK! Wij gaan hier nooit meer naartoe.

Datum van bezoek: augustus 2021

4 juli 2021 beoordeeld

Wat een slechte bedoeling hier! Tafels stonden geen 1,5 m uit elkaar, te druk en nog steeds gasten aannemen. Het buffet was zeker voor de helft leeg en er werd niet of nauwelijks bijgevuld. Het dessertbuffet was niet te bereiken doordat mensen hutje mutje op elkaar stonden te wachten tot ze konden wokken/grillen.en dat terwijl je maar 2 uur binnen mag zijn… Zonde in deze tijd! Wij komen niet meer terug

Datum van bezoek: juli 2021
4 juli 2021 beoordeeld

Bij aankomst hebben we een half uur moeten wacht tot we wat konden eten, het was erg druk. Toen wij er eindelijk bij konden warren alle bakken bijna leeg. De Corona regels konden niet gehandhaaft worden. Geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2021
8 september 2020 beoordeeld

Gisteren voor het eerst hier gegeten. Was gelijk de laatste keer. Eten is niet vers weinig keus, volgende dag allen last van de buik.

Datum van bezoek: september 2020
23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel een tafeltje toegewezen gekregen, netjes op anderhalve meter afstand.
Verder wel geen enkel woordje uitleg gekregen, we konden dus gelijk naar het buffet lopen en alles zelf uitzoeken. Voor mij geen probleem.

Er is meer dan voldoende keuze bij de buffetten, echter zijn er van bepaalde gerechten zoals de chinese voorgerechten wel kleine schalen.
Wanneer iets koud is, zoals patat, blijft dit helaas ook liggen.

Restaurant is om 20.30 dicht. Toch opmerkelijk vroeg. Wanneer je om 19.00 reserveert kan je dus niet tot 21.00 blijven.

Tepanyaki zeer lekkere vis, al hoeft er niet al die knoflook bij. Er werd zoveel bijgegooid dat je meer knoflook dan vis proefde.

De dessertbar in dit wereldrestaurant is overheerlijk. Er zijn verschillende taartjes, wafels, pannenkoeken, suikerspinnen, popcorn, ijs en vers fruit. Een van de betere dessertbuffetten die ik al gehad heb in een wereldrestaurant.

Al bij al zeker een aanrader om heen te gaan. Prijs/kwaliteit dik in orde.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Plaza N50 bekeken, bekeken ook

Kampen, Overijssel

In Plaza N50 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.