“Top”
Beoordeling van McDonald's

McDonald's
Geclassificeerd als nr. 34 van 47 Restaurants in Kampen
15 maart 2020 beoordeeld

Top locatie. We eten hier best vaak, even een snelle snack.
Geweldig dat ze het nu ook naar je tafel brengen!

Datum van bezoek: maart 2020
28 augustus 2018 beoordeeld

Op terug weg naar huis, dachten we wat FASTFOOD te bestellen bij deze Mc Donald's. Helaas duurde het bijzonder lang voor alles afgeleverd werd. We hebben bijna 10min naast de kassa op een aparte parkeerplaats staan wachten.
Toen bleek dat op de glutenvrije hamburger van onze dochter er vergeten was de sauzen en het garnituur op te leggen. het werd dus alleen broodje en hamburger.

Na hierna nog lekker een ijsje te halen bleek de ijsmachine ook defect te zijn (kan gebeuren tuurlijk, maar de klachten stapelen zich op)

Voor ons geen aanrader meer......

Datum van bezoek: augustus 2018
6 februari 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die McDonald's bekeken, bekeken ook

In McDonald's geweest? Deel je ervaringen!