“Kan beter”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2020 beoordeeld

Er stonden wat verassende gerechten op de kaart die mij, met mijn Italiaanse afkomst wel blij maakte. Om te bestellen moet je wel een beetje geduld hebben maar toen het eten kwam zag het er heerlijk uit met verse ingrediënten. Echter is had pasta wa bijna nog dreef in het kookvocht. Veel te waterig dus waardoor de smaak van de saus zo goed als niet proefbaar was. Echt jammer. Pizza van mijn partner was prima in orde.

Datum van bezoek: juli 2020

2 september 2020 beoordeeld

Leuke bediening en vriendelijk personeel. Lekker Italiaans gegeten met z’n vieren en fijne wijn keuzes. De scropino is een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie maar het eten viel zwaar tegen. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Pizza’s waren op zich nog te doen, maar de pasta carbonara was niet lekker. Weinig smaak. Een magnetron maaltijd van de AH smaakt nog beter. De FILETTO DELLA MAMA beveel ik ook niet aan. Heel zoutig! En het smaakte alsof het gekookt was en niet gegrild. En dan smaakt het ook nog alsof je een stuk rauw vlees aan het eten bent. Heel vies. Ga je voor veiligheid; neem dan alleen wat te drinken.

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige lokatie maar matige keuken. Das nou jammer. Hier verwacht ik meer van. Het drinken was er snel, kan niet anders zeggen. Wij hadden pizza's besteld en die kwamen ook. Maar zelden zulke slechte nonchalant gemaakte pizza gezien. Erg jammer. Ook de kaart moet je maar even fotograferen van de qr code en dan kan je op de telefoon de kaart zien. Wat is er mis met gewoon een kaart die je vast kan houden. Kreeg uiteindelijk wel een gewone kaart na vragen. Ging niet echt zonder slag of stoot.

10 augustus 2020 beoordeeld

Lekker pizza en pasta gegeten hier vandaag. Personeel was erg vriendelijk en attent. Een minpuntje is de prijzige menukaart.

Reizigers die Ristorante Fratelli bekeken, bekeken ook

In Ristorante Fratelli geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.