“Fijne Italiaan met prachtig terras!”
Beoordeling van Ristorante Fratelli

Ristorante Fratelli
Geclassificeerd als nr. 5 van 31 Restaurants in Giethoorn
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 september 2020 beoordeeld

Leuke bediening en vriendelijk personeel. Lekker Italiaans gegeten met z’n vieren en fijne wijn keuzes. De scropino is een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie maar het eten viel zwaar tegen. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Pizza’s waren op zich nog te doen, maar de pasta carbonara was niet lekker. Weinig smaak. Een magnetron maaltijd van de AH smaakt nog beter. De FILETTO DELLA MAMA beveel ik ook niet aan. Heel zoutig! En het smaakte alsof het gekookt was en niet gegrild. En dan smaakt het ook nog alsof je een stuk rauw vlees aan het eten bent. Heel vies. Ga je voor veiligheid; neem dan alleen wat te drinken.

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige lokatie maar matige keuken. Das nou jammer. Hier verwacht ik meer van. Het drinken was er snel, kan niet anders zeggen. Wij hadden pizza's besteld en die kwamen ook. Maar zelden zulke slechte nonchalant gemaakte pizza gezien. Erg jammer. Ook de kaart moet je maar even fotograferen van de qr code en dan kan je op de telefoon de kaart zien. Wat is er mis met gewoon een kaart die je vast kan houden. Kreeg uiteindelijk wel een gewone kaart na vragen. Ging niet echt zonder slag of stoot.

10 augustus 2020 beoordeeld

Lekker pizza en pasta gegeten hier vandaag. Personeel was erg vriendelijk en attent. Een minpuntje is de prijzige menukaart.

5 augustus 2020 beoordeeld

Slecht eten en slechte bediening. Bediening zet ongeïnteresseerd dienbladen op tafel. Vervolgens bestellen we een voorgerecht en hoofdgerecht en krijgen we een mandje met half gaar brood en smaakloze kruidenboter. Nog geen 5 minuten daarna (voorgerecht was nog lang niet op) worden de pizza's geserveerd, die een zanderige bodem hadden en geen lekkere smaak. Vervolgens wordt er niet gevraagd of we nog iets willen drinken en als kers op de taart waren de desserts erg slecht. Klein stukje cheesecake zonder bord opmaak (€7!!) en een tiramisu die rechtstreeks uit de koeling kwam, waarbij het bord heel waterig was en wederom geen bord opmaak.....

Reizigers die Ristorante Fratelli bekeken, bekeken ook

In Ristorante Fratelli geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.