“Heerlijke Italiaanse keuken”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Kaart met net die Italiaanse gerechten die de juiste sfeer oproept. Voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel en er wordt hard gewerkt om de klanten ten dienste te zijn.

Datum van bezoek: juli 2020

1 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Héérlijke Italiaanse keuken icm lambrusco !
Geen covid annelering maar weer terug in binnenland Italië.
Veel personeel maar allen vriendelijk

Datum van bezoek: juli 2020
1 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lak aan Corona regels en slecht eten, het restaurant oogt mooi, eenmaal binnen, was het vrij rustig hierdoor leek dat het conform de geldende regels niet te vol zou zijn. Echter nadat we besteld hadden, werd het restaurant volgestopt en werd de 1,5 meter niet gehanteerd, het personeel liep door elkaar heen en stond structureel te dicht op elkaar. Behalve een paar pijlen op de grond, die niemand volgde, wees niets erop dat er rekening werd gehouden met 1,5 meter. De gasten stonden op elkaar gepakt in het restaurant te wachten. Dan het eten: het broodmandje vooraf, was goedkoop afbakstokbrood met tampenade en de pasta kwam uit regeneratie oven of magnetron te gaar en smaakloos. We zijn z.s.m. gegaan. Personeel was aardig.

20 juni 2020 beoordeeld

Pasta en pizza - echt super van kwaliteit. Echter - vleesgerechten vallen tegen. Ossehaas was volgens ons een eenvoudige biefstuk, helaas met zenen. Entrecote was geen entrecote. Het kenmerkende ontbrak. Beide besteld als medium-rare, helaas... zowel de 'ossehaas' als de 'entrecote' hebben nauwelijks de grill gevoeld. Het gerecht wordt geserveerd met een klein bakje frites en een armetierig bakje salade.

Dus - nogmaals - pizza en pasta - PERFECT, vleesgerechten ver beneden niveau

6 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en geweldige service. Ze houden ook goed rekening met corona, en zijn niet duur. We hebben hier twee keer gegeten en het was echt top.

Reizigers die Ristorante Fratelli bekeken, bekeken ook

In Ristorante Fratelli geweest? Deel je ervaringen!