“Uitje met het gezin”
Beoordeling van Fusting Eetcafé De

Fusting Eetcafé De
Geclassificeerd als nr. 55 van 222 Restaurants in Enschede
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Welkom bij Eetcafé De Fusting. Niet voor niets is onze slogan: "Waar lekker eten nog betaalbaar is". Dat is namelijk onze missie, zeker in deze tijden van recessie. Wij wensen u alvast smakelijk eten!
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de kinderen zijn er een aantal menu's. De borden worden leuk opgemaakt en de kinderen hebben echt gesmuld. Ook wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was super vriendelijk en vlot. Wat ik bij De Fusting zo leuk vind is dat je voor een leuke prijs ook echt lekker uit eten kunt.
Ze hebben ook speciale porties voor kleine eters. Ideaal!
Helemaal feest was het toen de kinderen bij het vertrek nog een cadeautje uit de "schatkist" mochten uitzoeken. Ze willen hier nu elke dag wel eten :-)

Datum van bezoek: juli 2020

4 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Gezellige eetcafé. Had hier een week menu met spareribs en beenhammetje. Kost slechts 10,50. En kwaliteit is top.

Datum van bezoek: november 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele jaren eten we hier regelmatig. Gisteren ter gelegenheid van een familie verjaardag. Kaart met gevarieerde gerechten, goede porties en concurrerende prijzen. Een aanrader. Kijk ook eens naar het cinemenu!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wel vaker geweest ook zomer en dan lekker buiten zitten
Goed eten voor een nette prijs. Vriendelijke bediening en een knusse sfeer

Datum van bezoek: maart 2019
5 maart 2019 beoordeeld

weer heerlijk gegeten,bediening is erg vriendelijk.De prijs is ook goed,reseveren is aan te raden vooral in het weekend.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Fusting Eetcafé De bekeken, bekeken ook

Enschede, Overijssel
Enschede, Overijssel

In Fusting Eetcafé De geweest? Deel je ervaringen!