Vandaag geopend: 16:00 - 21:00
Karten

Beoordeeld op 28 december 2019
vanessavJ521BJ
Karten en escape room

Mooi die e-karts, leuke escape room. Hoe beter je het doet hoe harder de karts gaan. Mooi uitje ... meer lezen

Beoordeeld op 18 augustus 2019
Roel M
via mobiele applicatie
Lees alle 18 beoordelingen

Beoordeeld op 27 februari 2020

Wat een heerlijk dagje uit . Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Fijne, informele sfeer. De activiteiten waren erg leuk. Het karten was een belevenis. Geen herrie of uitlaatgassen, voldoende uitdaging qua parcours en snelheid. Heel erg leuk met kinderen / tieners. Het lasergamen was fantastisch. Eerst spannend maar daarna word je fanatiek . Het leukste is om beide activiteiten 2x te doen. Bij de tweede keer zit je er lekker in. Ik ben met twee kinderen geweest van 11 en 13. Ze vonden het geweldig. De winteraanbiedingen zijn erg welkom anders wordt het voor ons te kostbaar. We zouden het fijn vinden als er een mini-escaperoom komt voor gezinnen met kinderen. Die hadden we dan zeker bijgeboekt. Bedankt Zero55 voor de leuke dag afgelopen dinsdag!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 3 februari 2020

Kinderfeestje gevierd, prijzen zijn erg hoog en daar mag je wat voor verwachten. Hoewel het personeel zijn best doet, merk je aan alles dat er geen/nauwelijks structuur en lijn zit in de bedrijfsvoering. Het personeel is erg jong en lijkt nauwelijks op de taak toegerust. Van aanloopproblemen mag eigenlijk al niet meer gesproken worden gezien het feit dat ze al enige tijd open zijn. Het geheel doet erg chaotisch aan. Hoewel het personeel vriendelijk is, blijft het beeld hangen dat het veel te druk was en dat men soms wat radeloos rondliep.

Niet voor herhaling vatbaar dus.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019

Mijn kinderen (12 en 15) hebben erg genoten van het karten. Een leuke baan en de rest ziet er ook allemaal erg mooi en netjes uit. Wij blijven het alleen wel erg prijzig vinden. Hadden zelf ook graag mee gekart maar dit hield ons toch echt tegen. Je bent over de €100,00 kwijt voor elk 20 minuutjes karten als gezin. Zou mooi zijn als er een keer wat meer acties komen!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Een fraai opgezette escape-room met vele spannen de opdrachten, geld meer dan je kan tellen in korte tijd, laat je oor verrassen in de 15 min rooms, dat maakt het nog leuker.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Een hele leuke middag voor mijzelf en de kinderen. Vele spelmogelijkheden en lasergamen ook een aanrader. Een heel mooi activity center voor jong en oud!

Datum van activiteit: september 2019