“Vooral de presentatie van sushi is top!”
Beoordeling van TriniBra Sushi Bar

20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 156 Restaurants in Deventer
Keukens: Sushi
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer gegeten en hoewel de sushi heerlijk was en de presentatie misschien nog wel indrukwekkender was het minder verrassend dan mijn eerste bezoek. We kozen (wederom) voor een luxe menu (35,-) 4 gangen met aantal tussendoortjes. Dat was de eerste keer goed bevallen. Nu vond ik het menu minder afwisselend, de smaken van de gangen (veel zalm en tonijn) beetje van hetzelfde. De eerste gang met oa rode biet en crispy garnaal was toch we de topper. Bij aanvang gevraagd of er sushi met kip bij kon (eerste keer was dit ook lekker voor de afwisseling). Maar bij gang vier geen kip gezien. Bij navraag bleek er die avond geen kip te zijn ‘op’. Vreemd want tafel naast ons had dit wel. Tegen 21.00 uur (dan gaat de keuken dicht) werd de boel beetje afgeraffeld. Nog een toetje? Nou lekker, wat heb je allemaal? Alleen nog cheesecake... ok jammer. Hoewel de tafeldame best vriendelijk was, ‘deze sushi is echt super lekker’ (bijna elke keer bij uitserveren van de gangen) was de uitleg van de geserveerde niet altijd even duidelijk en correct. En in de loop van de avond werd het behoorlijk nonchalant (de kip die op zou zijn). Toch jammer van de tweede indruk.

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond om 17.00 binnen gekomen en alles was gereserveerd maar mijn vriendin en ik wilde toch vroeg weg dus mochten we aan een gereserveerde tafel zitten mits we 18.45 weg waren. Helemaal goed vonden wij. En namen het verrassings menu op aanraden van de serveerster. Niets teveel gezegd, het was verrukkelijk en bijna te mooi om op te eten!

Datum van bezoek: maart 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Vers, smaakvol, verrassend, gezellig, vriendelijk, prachtig, heerlijk.
We hebben genoten. Moeder en zoon moment was een succes.

Datum van bezoek: februari 2020
7 december 2019 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten! De sushi had verrassende combinaties die buitengewoon lekker waren! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als verwende Sushi-eters hier een tafeltje gereserveerd. Aangenaam verrast door de net andere smaakcombinaties van de specials. Fijne bediening, vers bereide gerechten in een gezellige mooi ingerichte setting, top!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die TriniBra Sushi Bar bekeken, bekeken ook

In TriniBra Sushi Bar geweest? Deel je ervaringen!