“Beste sushi ooit gegeten!”
Beoordeling van TriniBra Sushi Bar

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 9 van 159 Restaurants in Deventer
Keukens: Sushi
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond om 17.00 binnen gekomen en alles was gereserveerd maar mijn vriendin en ik wilde toch vroeg weg dus mochten we aan een gereserveerde tafel zitten mits we 18.45 weg waren. Helemaal goed vonden wij. En namen het verrassings menu op aanraden van de serveerster. Niets teveel gezegd, het was verrukkelijk en bijna te mooi om op te eten!

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld

Vers, smaakvol, verrassend, gezellig, vriendelijk, prachtig, heerlijk.
We hebben genoten. Moeder en zoon moment was een succes.

Datum van bezoek: februari 2020
7 december 2019 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten! De sushi had verrassende combinaties die buitengewoon lekker waren! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als verwende Sushi-eters hier een tafeltje gereserveerd. Aangenaam verrast door de net andere smaakcombinaties van de specials. Fijne bediening, vers bereide gerechten in een gezellige mooi ingerichte setting, top!

Datum van bezoek: december 2019
20 november 2019 beoordeeld

Mooi compact sushi restaurant. Wij hadden het verrassingsmenu Omakasi met een porties sushi. Met name de vis-sushi's sprongen er uit qua smaak en textuur.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die TriniBra Sushi Bar bekeken, bekeken ook

In TriniBra Sushi Bar geweest? Deel je ervaringen!