Beoordeeld op 4 augustus 2020

Prachtige locatie, dichtbij de stad en zeer rustig. Goede parkeerplaatsen en fietsenstalling, aan het park en de rivier. Heerlijke bedden en van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk, meedenkend en gastvrij personeel.

Datum van verblijf: augustus 2020
M Bouwmeester, General Manager van Sandton IJsselhotel Deventer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor deze mooie woorden welke ik zeker met ons team deel. Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Een paar heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel. Er is weinig op aan te merken: mooie locatie, heerlijk terras aan de IJssel met uitzicht op Deventer, prima kamer (hoewel niet groot), badkamer okee. Wat me wel verbaasde was de wastafel. Wie die heeft bedacht mag zich wel eens op zijn hoofd krabben. Het ziet er mooi uit, maar is niet echt functioneel: geen komvorm, maar schuin naar achteren aflopende bodem. Het ideale recept, gezien de dikke plank boven de wastafel, om je hoofd te stoten bij bijvoorbeeld tandenpoetsen..... En een plankje in de doucheruimte om je spulletjes op te zetten was prettig geweest. Wel was het fijn dat er goede toiletartikelen standaard in de badkamer aanwezig waren.
Ontbijt werd, gezien Corona, aan tafel geserveerd. Op de avond leverde je daarvoor een kaart in met je wensen. Goed geregeld en uitstekende keuze. Eén avond gebruik gemaakt van het diner, dat ook goed was. Helaas geen uitgebreide keuze, zodat we er geen tweede avond gedineerd hebben.
Maar het allersterkste punt van dit hotel is het (overwegend) jonge personeel. Wat een service! Ze zijn erg attent, vrolijk en je ziet dat ze keihard werken, maar toch even tijd maken voor een praatje. Na een middag op het terras weten ze wie je bent en in welke kamer je verblijft. Top!

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Voor de lokatie het hotel gekozen - en dat maken ze ook helemaal waar! Achter hotel (gedeeld met camping) gratis parkeren, anders kost je het een beetje per dag. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Maar voor de prijs hadden wat puntjes op de i gemogen: zoals een koffie/thee setje op de kamer en een rekje om je koffer/tas op kwijt te kunnen.
Wij kozen zonder ontbijt, dat vonden we erg duur in het hotel. In Deventer (sta je binnen 5 min met de pont) zijn hele leuke ontbijtzaakjes waar je heerlijk ontbijt voor de helft van de prijs.

Oftewel, je betaalt voor de lokatie en uitstraling.

Beoordeeld op 27 juli 2020

Mooi hotel, prachtige locatie en super schoon. Gastvrij en was een leuke overnachting. Aangepast menu wegens eetwensen/allergieën is geen enkel probleem. Ontbijt was heerlijk. Het avond eten overigens ook

Beoordeeld op 24 juli 2020

Sandton Deventer is een mooi hotel met een prachtig terras met zicht op de IJssel en Deventer. Het restaurant is uitstekend evenals de service en bediening in het hotel. Onze standaardkamer was een beetje krap, maar wel netjes en voorzien van een uitstekend bed.