Beoordeeld op 6 juli 2020

Hier al meerdere keren geweest vanwege de prachtige locatie. Het eten is van een hoge kwaliteit. We hebben hier al een groot feest gehad. Maar recentelijk met het gezin een intieme lunch gehad die geweldig was. En daarnaast al meerdere keren op het terras gezeten met een prachtige uitkijk over de IJssel.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juni 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier met Pinksteren 2 nachtjes gelogeerd in een suite. Mooi hotel gelegen aan de IJssel. Met een pontje ( naast het hotel) naar de overkant waar het centrum van Deventer is. We hadden uitzicht op de IJssel. Heel leuk.
Het eten en ontbijt was ook goed. Netjes op afstand geserveerd. Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 5 juni 2020 via mobiele applicatie

Even een hotel dicht bij huis in corona tijd. Dit laatste kon ik even vergeten in dit prachtige hotel. Gratis parkeren, prachtige kamer met bad. Heerlijk eten in de serre met een prachtig uitzicht op Deventer. Served breakfast ook buiten, heerlijk. Vriendelijke en professionele staff. Prachtige wandel omgeving, met het pondje over naar de stad. Dank je gastheer Tim, fantastisch geregeld!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

De ligging aan de IJssel is erg leuk en pittoresk. We parkeerden gratis maar niet bij hotel, want die parkeerplaats stond deels onder water. We hadden een kleine luxe kamer. Schoon en netjes. De bedden waren uitstekend, de badkamer deurklink en slot waren brak. De wc trok slecht door. De douche had weinig waterdruk. Wastafel mooi maar onhandig gesitueerd met de kraan en plankjes eromheen om makkelijk te gebruiken. Kamer was erg koud, verwarming kregen we niet aan. Vloerverwarming in badkamer wel fijn. Het ontbijt was echt heel karig, waar je toch flink voor bij betaald. Brood zelf snijden, geen boter. Alle gasten moesten zelf op de bar hun brood en beleg halen, waarvoor je een glazen stolp moet verwijderen die je vervolgens eigenlijk niet kwijt kunt op de bar. Erg assertieve ober die gasten de les ging lezen dat ze al naar de bar gingen voordat hij dit aan de orde vond. Eerst de sinaasappelsap ontvangen! Ik lees op Tripadvisor dat je blijkbaar gratis met de pont over kunt als hotelgasten, dat is ons niet aangeboden. Voor €180 is de prijs/kwaliteit verhouding nog niet voldoende.

Datum van verblijf: maart 2020
M B, General Manager van Sandton IJsselhotel Deventer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik waardeer het zeer wanneer u als gast ons laat weten hoe u uw verblijf heeft ervaren. Mijn excuses voor het ervaren ongemak in uw kamer en ook dank voor uw feedback ten aanzien van onze ontbijtservice. De ponttickets zijn inbegrepen bij speciale arrangementen en wordt niet aan al onze gasten aangeboden. Excuses voor de verwarring in deze.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Mooi hotel met redelijke grote kamers en een goed ontbijt.
Plezierige welness en gezellige plek aan de IJssel kade.
Je gaat gezellig met het pontveertje naar de overkant,om het gezellige centrum van Deventer te bereiken.

Datum van verblijf: mei 2019
M B, General Manager van Sandton IJsselhotel Deventer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wie weet tot ziens in de toekomst?