Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Klein en alleen voor kinderen

Met mijn vriend wezen zwemmen, helaas echt niks voor ons. Heel klein, echt op kleine kinderen ... meer lezen

Beoordeeld op 1 maart 2020

PatrickRamakernl
Hasselt, Nederland
Lees alle 80 beoordelingen

Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Net na corona weer open en eerlijk is eerlijk wat een rust met maar 400 mensen. Heerlijke baden en vooral buitenbad met stroomversnelling en zandbak in bad zijn favoriete. Enige minpuntje is dat douche buiten gebruik is maar ja dat ligt niet aan zwembad

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Met mijn vriend wezen zwemmen, helaas echt niks voor ons. Heel klein, echt op kleine kinderen gericht.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020

op vele review sites wordt de scheg zeer positief gevonden, maar helaas zal ik dit niet bevestigen. Wij dachten Deventer heeft geen vakantie meer, dus is het wel rustiger. Dit laatste was niet waar. De Scheg zelf dacht er ook anders over, want als je de openingstijden tot 18:00 uur doet dan heb je het mis.

Plus punten:

- Gratis parkeren
- Ruim omgezet paradijs

Min punten:

- Veel haren bij de douches
- Douches die het niet doen
- Was stervens druk (25 feb), waardoor er ook geen plaats meer zat om te zitten, iedereen eist meer stoelen toe dan het aantal mensen die er zijn
- Lange wachttijden voor de glijbanen en horeca
- Omdat het zo verschrikkelijk drus was twijfel ik over de kwaliteit van het water, elke cm was bezet in het water
- Toen wij weg gingen na maar 1,5 uur (was rond 15:00) stond er nog een enorm rij buiten, tevens werden er nummers uitgedeeld, mensen er uit dan weer mensen erin (HET WAS TE VOL)
- Ben 42 euro kwijt voor 2 volwassenen en 3 kinderen voor 1,5 ellende sorry hoor maar dan verdien je geen voldoende.
- Personeel weet ook de weg niet meer in al die drukte.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 9 november 2019

Vroeger was de Scheg een heel leuk, schoon en goed onderhouden zwembad. Daar is nog weinig van over. Het is smerig, overal liggen haren op de grond, slecht onderhouden, en zelfs aan een kinderglijbaan heb ik me open gehaald. En toch is het er stervensdruk, waar geen rekening mee wordt gehouden in de accomodaties. Er zijn te weinig douches en voor baby’s maar 3 aankleedruimten, waar vaak mensen zonder kinderen zitten (dit regelmatig meegemaakt). Hiervoor betaal je al met al veel te veel entree. Wij komen hier niet meer. Heel jammer.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Samen met mijn vriendin wezen zwemmen, de glijbaantjes wel grappig maar weinig herhalingsfactor. Ook de 'spa' geeft je met bijbetaling een exclusief gevoel, maar niet echt moeite waard. Bubbelbad werkte half.. Het is verder niet echt heel mooi ofzo. Voor gezinnen prima, voor mijn leeftijd niet bijzonder.

Datum van activiteit: augustus 2019